Na Zákazníckej linke O2 sa operátor rozhodol nahradiť automatické hlášky živými ľuďmi. To, či ide o dobrý nápad, vyskúšali aj cez experiment v električke, v ktorej nahradili automatické hlásenia staníc osobným sprievodcom - známym komikom.
Vo videu komik a standupista Samo Trnka hlási názvy staníc na trase bratislavskej električky neštandardným spôsobom. Ku každému názvu stanice povie nejakú zaujímavosť alebo vtip. Vedeli ste napríklad, kto povedal, že bratislavská Hlavná stanica je najkrajšia na svete? Alebo kde sa nachádza burza cenných papierov? Zistíte vo videu:
A čo v O2 zistili prieskumom? Napríklad, že živý človek vie lepšie odhadnúť, aká informácia by sa vám zišla. So živým operátorom tiež viete rýchlejšie prísť na to, kde je chyba. Skrátka, zistili, že živý človek je jednoducho lepší. Preto posilnili rady zamestnancov Zákazníckeho centra a odteraz už vám nezdvihne žiaden robot.
Zrušenie automatických volieb sa O2 rozhodlo odkomunikovať aj cez svojho ambasádora Fera Jokea. Ten prišiel navštíviť Zákaznícke centrum O2, ktoré sídli v Banskej Bystrici. Prebral na jeden deň oficiálny Instagram profil O2 SK, kde zachytil svoje zážitky. V jednom zo svojich altereg si zahral brigádničku Zákazníckeho centra O2.
Vizitka kampane:
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Juraj Pobjecký
Art director: Jakub Reken
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Michaela Ostricová
Produkcia: Lukash
Réžia: Lukáš Kodoň