Dove
StoryEditor

Značka Dove spúšťa kampaň na podporu sebavedomia dievčat

24.09.2020, 13:15
Autor:
redred
Spojila sily s reťazcom Tesco. Výťažok bude venovaný organizácii Chuť žiť.

Po minuloročnom úspechu sa značka Dove rozhodla aj v tomto roku podporiť mesiac október svojou kampaňou Help a girl, ktorá bude prebiehať v sieti obchodov Tesco. Z každého predaného produktu Dove bude venovaných 5 centov projektu Chuť žiť, ktorá pomáha osobám s poruchami príjmu potravy. Načasovanie na október súvisí s 11. októbrom, čo je medzinárodný deň dievčat.

„Podporu od Tesca a Dove si veľmi vážime. Časť peniažkov šla na náš zimný prevenčný program, tzv. turné po školách, kedy robíme workshopy pre deti a školenia pre pedagógov a odborníkov. Sú komplexné, zahŕňajú osobný príbeh, interaktívne scénky s odborníkom a nutričnú časť, kde sa zase bavíme o hmotnosti, diétach a strave. Cieľom je deťom ukázať, čo poruchy príjmu potravy skutočne sú, prečo sú nebezpečné a že ich hmotnosť nie je najdôležitejšia v ich živote. Vďaka odborníkom zase vysvetľujeme, ako ľuďom, ktorí sa trápia, pomôcť. Peniažky sme tiež využili na zaplatenie odborníkov pre náš nutričný program, kde preplácame mesačnú nutričnú terapiu pacientom s poruchami príjmu potravy, ktorá je na Slovensku inak pomerne nedostupná a drahá,“ hovorí Valentína Sedileková, ktorá stojí za vznikom projektu.

„Som hrdá, že vo svojich aktivitách môžeme už druhým rokom podporiť práve projekt Chuť žiť. Z realizovaného prieskumu Dove totiž vyplýva, že veľmi veľa dospievajúcich dievčat nie je spokojných so svojím telom, a to je potom zdrojom ich úzkostí. Spravili sme preto lokálny prieskum u dospievajúcich Češiek a Sloveniek vo veku 10 – 17 rokov. Tak ako aj v prípade zbytku sveta, aj v našom regióne miera sebadôvery priamo úmerne rastie s mierou spokojnosti s vlastným telom. Projektom Sebadôvery Dove chceme podporiť zmenu tohoto uvažovania,“ uzatvára Eliška Bukovičová, manažérka Projektu sebadôvery Dove.

Značka Dove verí, že krása by mala byť zdrojom sebadôvery a nie úzkosti. Práve z tohoto dôvodu sa v roku 2004 spojila s prednými svetovými odborníkmi z oblasti psychológie, zdravia či vnímania vlastného tela a vytvorila Projekt sebadôvery. Jeho cieľom je pomôcť dievčatám prekonávať problémy s vnímaním vlastného tela a naplno tak rozvinúť svoj potenciál. Tento jedinečný projekt sa v komunikácii opiera o brožúru Sama sebou, ktorá bola vytvorená pre rodičov, aby vedeli, čo najlepšie komunikovať s dospievajúcimi dievčatami.

01 - Modified: 2019-10-01 09:21:38 - Feat.: 0 - Title: Projekt sebadôvery od Dove oslavuje dievčenské sebavedomie limitovanou edíciou produktov 02 - Modified: 2019-12-11 10:35:48 - Feat.: 0 - Title: Dove pomohol predajom limitovanej edície produktov projektu Chuť žiť
01 - Modified: 2021-03-29 09:51:47 - Feat.: - Title: Dove zaplatí modelkám obsadeným v reklamách konkurencie. Podmienkou je ukázať ich skutočnú krásu 02 - Modified: 2021-01-05 09:20:04 - Feat.: - Title: Značka Dove a Tesco spojili svoje sily a vyzbierali financie pre organizáciu Chuť žiť 03 - Modified: 2019-12-11 10:35:48 - Feat.: - Title: Dove pomohol predajom limitovanej edície produktov projektu Chuť žiť 04 - Modified: 2017-12-20 17:50:33 - Feat.: - Title: Ronaldo na fotke pre Nike v mikine Adidas, Tesco Vianoce s moslimami a ďalšie nepodarky v reklamách 05 - Modified: 2017-10-24 07:27:57 - Feat.: - Title: Niveu označili za rasistickú. Už druhýkrát tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. október 2024 06:54