StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Najlepšie hodnotenou prácou v septembri bola cyklistická reklama

11.11.2020, 13:30
Autor:
pzpz
Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi.

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou septembrového Hodnotenia sa stala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. 

Backstage zo septembrového Hodnotenia približuje Ján Briatka a Katarína Popracová.

Kategória: Film- televízna reklama

Road is the way of life

Kampaň zameraná na zvýšenie povedomia o značke Isadore, ktorá bola vysielaná počas Tour de France. Namiesto reklamy o tvrdom a heroickom výkone jazdcov či páčivej reklamy o spoznávaní krásnej krajiny a nekonečných cestách spravila agentúra úprimnú, až tragikomickú reklamu o skutočných nástrahách cyklistiky. Spot bol vysielaný v 53 krajinách sveta.

Klient: Isadore
Agentúra: Chainrings Studios
Art director: Tomáš Franta
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Olivia Kaferly
Account manager: Boris Štefánik

Kategória: Film – online film a video

Vypočujte si skutočného lekára

Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť kampaň na životné poistenie s cieľom apelovať na dôležitosť preventívnej prehliadky. Mnohí Slováci radi sledujú seriálových lekárov, no iba málokto si vypočuje svoj zdravotný stav od skutočného doktora pri preventívnej prehliadke. Na dôležitosť jej absolvovania tak apeluje zrejme najznámejší seriálový lekár, respektíve jeho hlas v slovenskom znení. Hlas Dr. Housa.

Klient: ČSOB Poisťovňa
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová, Kamil Charvát
Copywriter: Juraj Chmel
Account manager: Petra Kalmárová

Kategória: Digital – influencer marketing

Sila skutočného Borca

Agentúra Mannschaft vytvorila pre značku Borec nový komunikačný koncept. Rozhodla sa v ňom hovoriť o probléme agresivity v podnikoch nahlas. Na pomoc si zavolala toho najpovolanejšieho influencera – Attilu Végha, slovenského bitkárskeho šampióna. Attila však prostredníctvom videí učil Slovensko, ako sa nebiť.

Klient: ST. Nicolaus (Borovička Borec)
Agentúra: Mannschaft
Creative director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art director: Adam Marčan
Strategy director: Matúš Kvas, Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas
Account manager: Adam Marčan, Matúš Kvas

Kategória: Promo & Activation, Event

Živá linka

Operátor O2 na svojej Zákazníckej linke nahradil automatické hlášky živými ľuďmi. V spolupráci s agentúrou Oliver Agency sa rozhodli pri príležitosti novinky zaexperimentovať v električke, v ktorej nahradili automatické hlásenia staníc osobným sprievodcom – známym komikom Samom Trnkom. Ľudia tak pochopili, že spoločnosť O2 nahrádza automatické hlášky a po zatelefonovaní na zákaznícku linku sa im ozve skutočná osoba.

Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Jakub Reken
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Michaela Ostricová

Kategória: Vizuál

Preventívna prehliadka dokáže zázraky

Cieľom kampane ČSOB Poisťovne je apelovať na ľudí, aby absolvovali pravidelné preventívne prehliadky u svojich lekárov, za ktoré ich navyše poisťovňa odmení. Na vizuáli agentúra zobrazila lekára ako výnimočnú postavu, ktorá dokáže zachraňovať životy ľudí.

archív

Klient: ČSOB Poisťovňa
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Veronika Chmelárová
Account manager: Petra Kalmárová

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné septembrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v októbrovom vydaní magazínu Stratégie.

01 - Modified: 2020-07-28 08:30:13 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Nie všetky práce sú hodné kreatívnej súťaže 02 - Modified: 2020-09-29 09:34:54 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: V auguste sme trénovali beh s bankou i zrak s očnou optikou 03 - Modified: 2020-06-30 10:36:52 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Máj bez klinca, no so cťou 04 - Modified: 2020-07-30 06:48:04 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Najlepšou prácou júna sú Borci na ľade 05 - Modified: 2020-09-29 09:52:50 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou augusta sú Maratónske psy
01 - Modified: 2020-11-27 10:31:00 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Reklama je v prvom rade o ideách 02 - Modified: 2020-11-27 10:21:42 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Kráľovská kategória ukázala, že vieme tvoriť integrované kampane 03 - Modified: 2020-11-30 07:55:47 - Feat.: - Title: Predstavujeme najlepšie slovenské reklamy podľa Stratégií 04 - Modified: 2020-11-25 09:18:13 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou októbra sú #OčiPrePlač 05 - Modified: 2020-11-25 09:16:36 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: O týchto prácach sme sa rozprávali v októbri
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 20:36