V októbri bol na slovenskom telco trhu spustený nový digitálny operátor s názvom Radosť. Kto je jeho cieľovou skupinou, ako bude vyzerať komunikácia a čím by značka chcela byť v očiach spotrebiteľov charakteristická, sme sa rozprávali s Head of Confetti & Other Fun Communications Luciou Petrášovou a Head of Media (F)unrelations and Internal Fun Terezou Molnár.
Aké ciele spája O2 s uvedením nového digitálneho operátora s názvom Radosť?
L. P.: Posledné mesiace ukázali nielen nám, ale celému trhu, že na Slovensku je veľká potreba digitalizácie a digitálnych riešení. Nie je to iba o tom, že by zákazníci boli nútení tieto digitálne riešenia používať, ale začali ich aj požadovať a preferovať. Radosťou reagujeme na túto situáciu a odpovedáme možnosťou obsluhovať sa v rámci telco segmentu veľmi jednoducho, digitálne a bez zbytočných prieťahov.
Takže impulzu na spustenie pomohla aj pandémia, ktorou sme si prešli na jar tohto roka?
L. P.: Je to jeden zo spúšťačov. Samozrejme, že potrebu evidujeme už dlhšie, ale myslím si, že pred pandémiou na to nebolo pripravených toľko ľudí. Pandémia to len urýchlila.
T. M.: Pandémia vytvorila vhodné momentum, ale operátor sa obrazne povedané nespustí za mesiac, takže, samozrejme, to bolo aj súčasťou dlhodobejšej stratégie O2.
Na akú cieľovú skupinu zákazníkov sa focusujete?
L. P.: Cieľová skupina sú všetci, ktorí sú pripravení takýmto digitálnym spôsobom fungovať a ktorí naozaj chcú využívať riešenia efektívne a nemajú čas alebo potrebu chodiť niekde do predajne. Sú to, samozrejme, aj mladí, ktorí sú drivovaní cenou a potom tí, pre ktorých je to pohodlné. Jednoduché riešenie, ktoré je hotové za minútu. No dá sa povedať, že targetujeme mladších, progresívnejší segment. ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.