StoryEditor

Sme challengerom na trhu. Radosťou ukazujeme, že aj telco biznis sa dá robiť čisto digitálne

12.11.2020, 09:20
Tvrdia v rozhovore Lucia Petrášová a Tereza Molnár, ktoré zastupujú nového operátora Radosť.

V októbri bol na slovenskom telco trhu spustený nový digitálny operátor s názvom Radosť. Kto je jeho cieľovou skupinou, ako bude vyzerať komunikácia a čím by značka chcela byť v očiach spotrebiteľov charakteristická, sme sa rozprávali s Head of Confetti & Other Fun Communications Luciou Petrášovou a Head of Media (F)unrelations and Internal Fun Terezou Molnár.

Aké ciele spája O2 s uvedením nového digitálneho operátora s názvom Radosť?
L. P.: Posledné mesiace ukázali nielen nám, ale celému trhu, že na Slovensku je veľká potreba digitalizácie a digitálnych riešení. Nie je to iba o tom, že by zákazníci boli nútení tieto digitálne riešenia používať, ale začali ich aj požadovať a preferovať. Radosťou reagujeme na túto situáciu a odpovedáme možnosťou obsluhovať sa v rámci telco segmentu veľmi jednoducho, digitálne a bez zbytočných prieťahov.

Takže impulzu na spustenie pomohla aj pandémia, ktorou sme si prešli na jar tohto roka?
L. P.: Je to jeden zo spúšťačov. Samozrejme, že potrebu evidujeme už dlhšie, ale myslím si, že pred pandémiou na to nebolo pripravených toľko ľudí. Pandémia to len urýchlila.
T. M.: Pandémia vytvorila vhodné momentum, ale operátor sa obrazne povedané nespustí za mesiac, takže, samozrejme, to bolo aj súčasťou dlhodobejšej stratégie O2.

Na akú cieľovú skupinu zákazníkov sa focusujete?
L. P.: Cieľová skupina sú všetci, ktorí sú pripravení takýmto digitálnym spôsobom fungovať a ktorí naozaj chcú využívať riešenia efektívne a nemajú čas alebo potrebu chodiť niekde do predajne. Sú to, samozrejme, aj mladí, ktorí sú drivovaní cenou a potom tí, pre ktorých je to pohodlné. Jednoduché riešenie, ktoré je hotové za minútu. No dá sa povedať, že targetujeme mladších, progresívnejší segment. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD 02 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 03 - Modified: 2023-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender 04 - Modified: 2022-07-06 08:55:58 - Feat.: - Title: O2 ohlasuje dobu 5G. V novej kampani 05 - Modified: 2022-06-01 13:11:12 - Feat.: - Title: O2 od júna vyčlení telekomunikačnú infraštruktúru do samostatnej spoločnosti
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. jún 2023 07:14