StoryEditor

Šťastné a zelené! Emotívna kampaň Slovenskej sporiteľne praje ľuďom, aby boli nezdolní

22.12.2020, 13:05
Autor:
redred
Kampaň s dôrazom na online verziu vznikla v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

Slovenská sporiteľňa pokračovala aj v roku 2020 v aktivitách podporujúcich ochranu životného prostredia. Súčasne sa snažila počas celého roka pomáhať ľuďom, firmám a spoločnosti, aby lepšie zvládli dôsledky pandémie. Na konci roka preto odkazuje Slovensku prostredníctvom emotívneho videa s hlasom Mariána Mitaša - "Nech vás v novom roku nič nezlomí, nech ste ako stromy, nezdolní!"

„V Slovenskej sporiteľni sme presvedčení, že moderná a zodpovedná krajina si svoju krajinu chráni. Pred 15 rokmi, po kalamite v Tatrách, sme začali s výsadbou unikátneho Vodného lesa a naše zelené aktivity odvtedy neprestali rásť. V roku 2021 budeme pokračovať s výsadbou 12 000 nových stromov v lesoch na východe Slovenska. V tomto duchu sme poňali aj našu koncoročnú PFku,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Banka sa tento rok zamerala najmä na umelecké a kreatívne spracovanie PFky, pričom kládla dôraz na online verziu. Súčasťou koncoročného priania je preto aj špeciálna microsite „Šťastné a zelené“, na ktorej cez emotívne video želá všetko dobré do nového roka známy hlas Mariána Mitaša.

Súčasťou stránky sú aj mnohé ďalšie aktivity, ktorým sa banka v oblasti ochrany životného prostredia venuje. Je to napríklad koniec billboardov, minimalizácia papierových výpisov a potvrdeniek, kultivácia verejného priestoru, podpora ekologickejšie dopravy, šetrenie energie a minimalizácia odpadu či pomoc včelám a mnohé ďalšie.

„Sme najväčšia digitálna banka, preto sme tento rok minimalizovali počet papierových PFiek a presunuli sa do online sveta. Súčasne sme ich vytlačili sme ich na recyklovanom papieri, s čiernym textom, keďže čierna farba vzniká ako odpad pri tlači z ostatných farieb,“ vysvetľuje Juríková.

Kampaň Šťastné a zelené vznikla v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

01 - Modified: 2020-11-02 13:22:20 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa vyzýva k viere vo svoje schopnosti. Vianočná reklama zostáva rovnaká ako minulý rok 02 - Modified: 2020-11-16 14:10:51 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spolu s desiatkami slovenských firiem spúšťa iniciatívu Doma nakupujem 03 - Modified: 2020-05-18 09:18:45 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa: Iba spolu sa dokážeme postaviť a začať znova žiť 04 - Modified: 2020-05-04 16:11:12 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa pokračuje v kampani #spolumamenato. V reklame sa predstavili zamestnanci
01 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu 02 - Modified: 2025-11-25 12:53:47 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík 03 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 04 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne 05 - Modified: 2025-09-17 11:41:56 - Feat.: - Title: IntellCRE mieri na najväčší realitný trh v USA. Startup podporí aj Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 16:10