StoryEditor

O2: Roboti Luddo a Moya sa vezmú na faktúru

15.03.2021, 11:00
Autor:
redred
Za konceptom stojí agentúra Free Andy. Online kampaň zastrešil TRIAD.

O2 prednedávnom prišlo s ponukou O2 Spolu, vďaka ktorej zákazník ušetrí na O2 Internete na doma, ak využíva viac služieb operátora. Zákazník má aj možnosť vziať si na faktúru svojho blízkeho a získať tak ešte väčšiu zľavu, pričom pri spojení viacerých služieb nemusí domáci internet zákazníka nič stáť.

Operátor teraz prichádza aj s kampaňou, ktorej kreatívna myšlienka sa nesie v duchu hesla „Vezmite sa na faktúru“.

„V dnešnej dobe je prístup k internetu kľúčový pre nás všetkých. Používame ho ako zdroj práce, výuky, ale aj oddychu a zábavy. Ak si u nás svojho blízkeho vezmete na faktúru, budete mať O2 Internet na doma ešte výhodnejšie,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.

​​V spote môžeme opäť vidieť Ludda, ktorý sa odhodlal k dôležitému kroku a položil Moyi zásadnú otázku. K tomu pripravil atmosféru inšpirovanú svetom ľudí.

„Internet, ktorý nás spája s celým svetom, nás teraz môže spojiť aj s tými, ktorí sú pre nás celý svet. A to si zaslúži hudbu, kvety, sviečky“, hovorí Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Free Andy, ktorá za konceptom stojí.

Kampaň štartuje v pondelok 15.marca a je podporená v printe, outdoore, rádiu, online a na sociálnych sieťach.

O2

Vizitka kampane:
Produkcia: Alien studio
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Free Andy
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Juraj Pobjecký
Art director: Lukáš Karásek, Michal Hazior, Jakub Reken
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Katarína Arbe, Ivana Šramatá, Michaela Ostricová

Online kampaň

Rovnaký koncept využíva aj online kampaň z dielne TRIAD-u, ktorá kampaňovú message „Vezmite sa na faktúru“ rozširuje o konkrétne „príbehy“, ktorých cieľom je ukázať, že O2 Internet na doma môžete mať vďaka O2 Spolu výhodnejšie, či už ste nezadaní alebo žijete v jednej domácnosti s blízkymi či rodinou.

„Hlavnou postavou online videí je známy komik Fero Joke alias Maja. Maja má ako správna susedka prichystané praktické riešenia na vaše dilemy vo vzťahu,“ hovorí Lucia Petrášová.

Okrem dvoch videí bude komunikácia v podobnom duchu pokračovať aj v podobe ďalších social media formátov.

Vizitka kampane: 

Strategy director: Martin Woska
Creative director: Martin Woska, Matúš Hliboký
Account director: Katarína Poláková
Copywriter: Matúš Hliboký, Zuzana Tvarošková, Erik Goldschmidt
Social media brand manager: Erik Goldschmidt
Stratég a media planner: Ján Papáč
Produkčná spoločnosť: Laurinc Studio
Režisér: Daniel Laurinc
Producent: Viktor Šesták
Klient: O2

01 - Modified: 2020-08-19 09:42:16 - Feat.: 0 - Title: Komik Samo Trnka nahradil v električke automatické hlásenia staníc 02 - Modified: 2020-10-07 13:08:28 - Feat.: 0 - Title: O2 štartuje testovací režim 5G siete v Bratislave 03 - Modified: 2020-10-22 07:17:52 - Feat.: 0 - Title: #Nebuďpirát je medzi najlepšími PR kampaňami sveta
01 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 02 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy 03 - Modified: 2023-07-17 10:08:06 - Feat.: - Title: O2 bude v lete učiť ľudí ako správne dýchať 04 - Modified: 2023-07-03 09:09:59 - Feat.: - Title: O2 hlási zmeny na úseku komunikácie 05 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 21:12