V Kooperative nastal po 30 rokoch čas na zmenu. Nejde však o revolúciu, ale evolúciu. Poisťovňa prichádza s novým pozicioningom, ktorý ju posúva od áut viac k ľuďom.
„V súvislosti s touto zmenou sa mení aj claim, tonalita spotov či vizualita. Chceme ukázať, že vďaka dlhoročným skúsenostiam rozumieme potrebám našich zákazníkov a sme pre nich stabilným partnerom „na celý život“. Či už v zmysle rôznych typov poistenia, ale aj pre rôzne životné etapy,“ uviedol riaditeľ marketingu a komunikácie poisťovne, Juraj Mičko.
Komunikáciu nového pozicioningu štartuje pol minútové manifesto spotom v televízií a jeho rozšírenou minútovou verziou v online. Strategickú zmenu aj nový komunikačný koncept zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Kooperativa verí, že odľahčená tonalita spotov bude ľudí baviť a veľa divákov sa v nich nájde. V druhej fáze kampane pribudne aj sponzoring počasia a ďalšie krátke video formáty.
„V novom koncepte sme stavili na prirovnania a frázy, ktoré sa so životom spájajú a každý ich dôverne pozná. Či už z počutia, alebo z osobnej skúsenosti. Viaceré situácie v manifeste sú inšpirované skutočnými udalosťami alebo historkami z druhej ruky,“ dodáva Martin Krafčík, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň bude okrem televízie a onlinu nasadená aj v outdoore, na sociálnych sieťach či v rádiu. So zmenou vizuality postupne prejdú redizajnom aj pobočky.
Nastavený pozicioning aj komunikačný koncept podľa vyjadrenia poisťovne otvárajú do budúcna široké možnosti.
Vizitka kampane:
Klient: Kooperativa – Juraj Mičko, Zlatica Hartmanová
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Strategy Planner: Jakub Straka
Creative Director: Martin Krafčík
Art Director: Marek Sivy, Rasťo Uličný
Copywriter: Martin Krafčík, Ján Stančík
Account Manager: Hanka Krupová
Account Director: Zuzana Záziková
Režisér: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker