„Kampaňou sme zároveň chceli odkomunikovať hlavné posolstvo, že kráľovský charakter znamená nielen brať, ale aj dávať. A toto je veľmi dôležitý aspekt ľudského správania aj v bežnom živote a každodenných situáciách. Motív kráľov zároveň nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu, keďže komunikácia značky sa vždy viazala na prívlastok kráľovské pivo,“ vysvetľuje Naďa Kasalová, brand manažérka značky Krušovice.
Naratív „JA“ sa preto, podľa jej slov, mení na „MY“. Do popredia tak stavia pozitívne vlastnosti, ako dobrosrdečnosť a pokora , ktoré sú skutočným znakom kráľovského charakteru.
Hlavná myšlienka je pretvorená do spotu, ktorý sa nesie v duchu súboja dvoch kráľov. Na základe ich konania a správania možno jednoducho identifikovať, ktorý kráľ je ten skutočný a ako značka Krušovice definuje kráľovský charakter. Autorom kampane je česká agentúra Saatchi&Saatchi, slovenskú adaptáciu pripravila agentúra FREE ANDY.
Spot bude od 21. marca nasadený v TV, okrem toho bude bežať podpora aj v digitáli a OOH. Na kampaň v jarných mesiacoch nadviaže aj spotrebiteľská súťaž.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Sila kráľovského charakteru
Klient: HEINEKEN Česká republika / Pivovar Krušovice: Agnieszka Gorecki (Marketing Director), Jiří Coufal (Group Brand Manager), Ivana Nová (Brand Manager), Zuzana Placková (Junior Brand Manager)
Cieľová skupina: spotrebitelia 25+
Timing: od 21. marca do 24. apríla
Agentúra: Saatchi & Saatchi
Strategy Director: Tomáš Preněk
Creative Director: Petr Roth
Art Director: Jakub Havlík
Copywriter: Michaela Fenklová, Barbora Lazarczyková
Account Director: Lucie Dubová
Produkčná agentúra: Boogie Films
Réžia: Karel Janák (TV), Michal Kováč (online)
Slovenská adaptácia kampane:
Klient: HEINEKEN Slovensko/ Naďa Kasalová (brand manager)
Agentúra: Free Andy
Account manager: Veronika Zacharová
Copywriter: Adam Jánoš
Zvukovýroba: Bajko