StoryEditor

4ka uvádza na trh úplne nový koncept paušálu

05.04.2022, 09:05
Autor:
rmrm
Zdieľaný paušál cieli hlavne na rodiny a mladých ľudí.

Zdieľaný nekonečný paušál od 4ky Sloboda4 (Sloboda na štvrtú) spája štyroch ľudí so štyrmi číslami a štyrmi SIMkami do jedného paušálu, z ktorého môžu slobodne čerpať podľa vlastných potrieb. Zdieľajú si navzájom dáta, minúty aj esemesky za jednu cenu. Paušál je určený pre akýchkoľvek štyroch ľudí, ktorí sa dajú dokopy. Môžu to byť kamaráti, ale aj členovia rodiny. Ako pre Stratégie priblížil Roland Kyška, marketingový riaditeľ 4ky, nový produkt vznikol na základe výsledku prieskumov, ktoré monitorovali potreby zákazníkov. Tí hľadali práve zdieľaný rodinný paušál a tým 4ku inšpirovali. Samotní zákazníci boli o novinke informovaní formou hlasovej správy od operátora.

„Zdieľanie minút, SMS či gigabajtov dát je dobrá cesta ako ušetriť. V čase dvojcifernej inflácie a rastúcich cien je to inovatívny program do zlých časov. Napriek tomu sme chceli v TV spote zvýrazniť, že zdieľaný nekonečný paušál spája či už priateľov alebo rodiny a share-ovanie je in. Zadanie nebolo jednoduché, lebo sme sa rozhodli predstaviť túto novinku našim jedinečným vizuálnym štýlom, suverénnym jazykom a v koncepte #jemito4“, približujeRoland Kyška.

Kreatívny riaditeľ MARK BBDO Boyo Dohnal hovorí o tom, že koncept #jemito4 má stále potenciál byť zaujímavý pre diváka, „aj keď cieľovka pre tento produkt je trochu iná ako doteraz - oslovujeme aj rodičov, nielen ich deti - tak zvolený štýl komunikácie môže byť sympatický aj staršej cieľovke. Práve preto, lebo je jedinečný, sebavedomý a jasne diferencuje 4ku od konkurencie.“

4ka

​Kampaň na podporu nového paušálu je nasadená v televízii, OOH, kinách, v online a na sociálnych sieťach. Produkt Sloboda4 sa začal symbolicky predávať 4. 4. o 4tej popoludni.

V TV spote hlavná hrdinka v urbánnom prostredí v minimalistických tanečných choreografiách a pózach jednoducho prezentuje hlavné benefity produktu.

Vizitka kampane #jemito4:
Klient: SWAN Mobile
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Matúš Švirloch
Art Director: Boyo Dohnal
Account Manager: Kristína Halová
Fotograf:  Welin Nagyová
Režisér:  Martin Marček
Kamera:  Martin Chlpík
Produkcia:  Globeprod

4ka

01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 02 - Modified: 2023-10-17 12:13:55 - Feat.: - Title: Nová kampaň 4ky sa pýta „A na čom Wi-Fičíte?“ 03 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 04 - Modified: 2023-07-10 09:13:51 - Feat.: - Title: ĽudiaĽuďom.sk a mobilný operátor 4ka prichádzajú s novou citlivou kampaňou 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 06:12