StoryEditor

Nová kampaň 4ky sa pýta „A na čom Wi-Fičíte?“

17.10.2023, 14:13
Autor:
redred

Telekomunikačný operátor 4ka prichádza s novou kampaňou na jej televíznu službu 4KA TV, v ktorej si môžete pozrieť čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek.

Kampaň sa začala už pred pár dňami uvedením sponzorského odkazu.Ten komunikuje domáci internet a televíziu. V týchto dňoch sa začína vysielať nový televízny spot, v ktorom sa presvedčíte, že s telkou od 4ky nezmeškáte žiadny obľúbený program, nech sa nachádzate kdekoľvek.

„Hlavným headlinom kampane je otázka ‘Na čom Wi-Fičíte?‘. Týmto headlinom komunikujeme všetky služby, ktoré poskytuje 4ka domácnostiam, a ktoré fičia u zákazníka doma na Wi-Fi", hovorí marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.

„Telka od 4ky však nefunguje iba doma na Wi-Fi, ale môžete ju vďaka appke 4KA TV pozerať všade, kde máte internetové pripojenie (v celej EÚ). To sme chceli kreatívne zobraziť aj v našom novom TV spote. Totálnu pohodičku pred telkou sme tak vytvorili na netradičnom mieste - na streche paneláku," dodáva kreatívny riaditeľ MARK BBDO Boyo Dohnal. 

Kampaň pripravila reklamná agentúra MARK BBDO, televízny spot zverila už overenému režisérovi viacerých spotov 4ky Martinovi Marčekovi. Kampaň okrem telky "fičí" aj na OOH, v online a v kinách.

TV a domáci internet od 4ky už aj na pošte

Zákazníci 4ky na svojej pošte vybavia celé portfólio mobilných služieb a služieb pre domácnosť od 4ky. Spolupráca so Slovenskou poštou tak umožní zákazníkom operátora objednať si služby domáceho internetu a televízie v širokej predajnej sieti v takmer každom kúte Slovenka.

4KA TV.

„V TV spote sa sami presvedčíte, že našu vymakanú 4KA telku môžete sledovať naozaj všade. Aj tam, kde si to zatiaľ neviete ani len predstaviť. A novinkou je, že sa dá kúpiť už aj na vašej najbližšej pošte! Vďaka čomu sme ešte bližšie zákazníkom na celom Slovensku,“ hovorí Martina Ondrášová, brand manažér 4ka.

Vizitka kampane - Na čom Wi-Fičíte? 

Klient: SWAN, Marketing 4ka – Martina Ondrášová, Alexandra Kӧrmendy

Agentúra: MARK BBDO Bratislava

Strategy Planner: Marian Timoracký

Creative Director: Boyo Dohnal

Copywriter: Matúš Švirloch

Art Director: Boyo Dohnal

Account Manager: Lenka Chorvátová, Kristína Halová

Fotograf: Martin Fridner

Režisér: Martin Marček

Kamera: Maxim Kľujev 

Produkcia: Globe production

Postprodukcia: noiseburg

01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 02 - Modified: 2023-10-24 08:47:08 - Feat.: - Title: Marktingový stage na Stratégie Fórum ovládli aj značky, ktoré sú tu s nami 30 rokov 03 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 04 - Modified: 2023-07-10 09:13:51 - Feat.: - Title: ĽudiaĽuďom.sk a mobilný operátor 4ka prichádzajú s novou citlivou kampaňou 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 00:49