Agentúra PRime od júla 2016 zastrešuje korporátne a produktové PR, mediálnu, krízovú komunikáciu, CSR aktivity a magazín Kulinárium.
„Veľmi si vážime, že sa Billa rozhodla osloviť na zabezpečenie PR služieb práve PRime time. Naším aktuálnym cieľom je pomôcť Bille etablovať novú komunikačnú stratégiu a zladiť navzájom všetky nástroje a kanály, aby sme výrazne posilnili pozitívne vnímanie tejto obchodnej siete,“ hovorí o cieľoch agentúry Martin Mazag, Managing Director PRime time.
„Tešíme sa na našu spoluprácu a veríme, že PRime time naplní očakávania pri dosahovaní našich cieľov v oblasti PR komunikácie,“ dodáva Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka Billa.
Pred agentúrou PRime time zastrešovala PR služby pre reťazec agentúra PR Konektor, ktorá nastúpila po agentúre Grape PR.
O stanovisko Billa k otázke, čo je dôvodom zmeny PR agentúry po pol roku spolupráce, budeme správu aktualizovať.
Billa Slovensko v súčasnosti prevádzkuje 131 supermarketov a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V roku 2016 je prioritou spoločnosti zintenzívnenie komunikácie a príprava viacerých produktových a komunikačných noviniek.