StoryEditor

Testujeme reklamy: Baví ľudí Pišta v reklame na FunFón?

22.08.2016, 09:00
Zmerali sme, ako na reklamu Žmurknutie zareagovalo nereklamné publikum.

Spomedzi júlových TV spotov udelili porotcovia z reklamných agentúr najviac bodov spotu Žmurknutie od agentúry Wiktor Leo Burnett. Emočný softvér analyzoval reakcie ľudí pri sledovaní sponzoráku od operátora FunFón.

Najzábavnejší operátor

Ktorý operátor vyvoláva vo svojej reklame u publika najviac šťastia? FunFón svojimi údernými shotmi s Pištom a spol. vedie. Je to dobrá stratégia pre toho, kto by medzi konkurentmi ťažko dominoval v mediálnom nasadení. Je známe, že práve zábavný obsah je na internete najviac zdieľaný. Nie konšpirácie ani katastrofy. Ak sa na reklame smejeme, skôr o nej povieme kamarátovi alebo ju zdieľame.

Brand sentiment

Umiestnenie propozície alebo odhalenia značky do momentu, keď je publikum pozitívne naladené, prináša svoje benefity. Odhalenie loga na záver je v sponzoráku jediný brandovaný moment. Krátky príbeh oboch verzií, ktorý na záver vrcholí, hrá v prospech Brand sentimentu FunFónu. Táto metrika definuje, ako ďaleko od vrcholu šťastia prichádza značka.

Kampaňovateľné momenty

Žmurknutie pred a Žmurknutie po dosiahli rovnako silné momentum, ale scény, kde sa zabávali muži a kde ženy, sa líšili. V prípade klasickej reklamy sa dajú tieto informácie využiť na efektívne rozkampaňovanie spotu.

emotionID

Reklamy v Hodnotení Stratégií hodnotí každý mesiac odborná porota zložená zo zástupcov agentúr a zadávateľov. Chceme však aj vedieť, ako pôsobia reklamy na ľudí, pre ktorých sú určené. Ako ich vnímajú a aké emócie v nich vyvolávajú. Softvér Emotion ID dokáže zachytiť vedomím nefiltrované reakcie na tvárach respondentov.

Parametre zberu: 200 respondentov; kvótny výber; cieľová skupina: repre vzorka populácie Slovenska vo veku 18 – 69 rokov; zber prebiehal: 10. 8. 2016 – 12. 8. 2016 cez online panel agentúry 2muse.

01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK 02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách 03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca 04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 02:14