Spomedzi júlových TV spotov udelili porotcovia z reklamných agentúr najviac bodov spotu Žmurknutie od agentúry Wiktor Leo Burnett. Emočný softvér analyzoval reakcie ľudí pri sledovaní sponzoráku od operátora FunFón.
Najzábavnejší operátor
Ktorý operátor vyvoláva vo svojej reklame u publika najviac šťastia? FunFón svojimi údernými shotmi s Pištom a spol. vedie. Je to dobrá stratégia pre toho, kto by medzi konkurentmi ťažko dominoval v mediálnom nasadení. Je známe, že práve zábavný obsah je na internete najviac zdieľaný. Nie konšpirácie ani katastrofy. Ak sa na reklame smejeme, skôr o nej povieme kamarátovi alebo ju zdieľame.
Brand sentiment
Umiestnenie propozície alebo odhalenia značky do momentu, keď je publikum pozitívne naladené, prináša svoje benefity. Odhalenie loga na záver je v sponzoráku jediný brandovaný moment. Krátky príbeh oboch verzií, ktorý na záver vrcholí, hrá v prospech Brand sentimentu FunFónu. Táto metrika definuje, ako ďaleko od vrcholu šťastia prichádza značka.
Kampaňovateľné momenty
Žmurknutie pred a Žmurknutie po dosiahli rovnako silné momentum, ale scény, kde sa zabávali muži a kde ženy, sa líšili. V prípade klasickej reklamy sa dajú tieto informácie využiť na efektívne rozkampaňovanie spotu.
Reklamy v Hodnotení Stratégií hodnotí každý mesiac odborná porota zložená zo zástupcov agentúr a zadávateľov. Chceme však aj vedieť, ako pôsobia reklamy na ľudí, pre ktorých sú určené. Ako ich vnímajú a aké emócie v nich vyvolávajú. Softvér Emotion ID dokáže zachytiť vedomím nefiltrované reakcie na tvárach respondentov.
Parametre zberu: 200 respondentov; kvótny výber; cieľová skupina: repre vzorka populácie Slovenska vo veku 18 – 69 rokov; zber prebiehal: 10. 8. 2016 – 12. 8. 2016 cez online panel agentúry 2muse.