archív
StoryEditor

Vybrali sme slovenské start upy. Pomáhať chcú zabehnutým značkám

13.09.2016, 13:53
Závislí sú síce od toho, ako si ich ľudia obľúbia, v skutočnosti sú tu ale pre značky.

Vybrali sme štyri začínajú slovenské firmy, ktorých existencia je závislá od toho, ako dokážu presvedčiť iné firmy o tom, že majú význam. Na začiatku start upy začínali s malou komunitou ľudí. Stratégiám prezradili, ako sa o nich starajú a čo prinášajú pre značky. Výber start upov nájdete v galérii. 

 

01 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? 02 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych 03 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic 04 - Modified: 2017-03-01 07:52:20 - Feat.: - Title: Kým neprišla ponuka, boli úplne obyčajní. Čím žijú ľudia, ktorí prepožičali svoju tvár jednej značke? 05 - Modified: 2016-08-18 08:30:55 - Feat.: - Title: Marketingovo zomreli, dnes ožívajú. Značky, ktoré sa vrátili na scénu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 17:40