StoryEditorVybrali sme slovenské start upy. Pomáhať chcú zabehnutým značkám
Závislí sú síce od toho, ako si ich ľudia obľúbia, v skutočnosti sú tu ale pre značky.
Vybrali sme štyri začínajú slovenské firmy, ktorých existencia je závislá od toho, ako dokážu presvedčiť iné firmy o tom, že majú význam. Na začiatku start upy začínali s malou komunitou ľudí. Stratégiám prezradili, ako sa o nich starajú a čo prinášajú pre značky. Výber start upov nájdete v galérii.
01 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach?
02 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych
03 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic
04 - Modified: 2017-03-01 07:52:20 - Feat.: - Title: Kým neprišla ponuka, boli úplne obyčajní. Čím žijú ľudia, ktorí prepožičali svoju tvár jednej značke?
05 - Modified: 2016-08-18 08:30:55 - Feat.: - Title: Marketingovo zomreli, dnes ožívajú. Značky, ktoré sa vrátili na scénu