StoryEditor

Prieskum: Vieme, čo rozhoduje o tom, kedy na článok klikneme

14.09.2016, 14:17
Autor:
rmrm
Pozreli sme sa na preferencie čitateľov online článkov.

Spoločnosť MNFORCE a Stratégie realizujú exkluzívny prieskum, ktorý odpovedá na biznis otázky čitateľov zadarmo. Tentoraz sa prieskum venuje preferenciám čitateľov online článkov.

Stratégie

Spoločnosti Marketing & Netforce a Stratégie prinášajú každý mesiac odpovede na aktuálne témy, ktoré zaujímajú čitateľov Stratégií. Na zber dát sa využil Online Panel spoločnosti Marketing & Netforce. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov.

Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát trval od 9. do 15. 8. 2016. Ďalšie otázky môžete posielať do 5. 10. 2016 na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Zasielajte nám, prosím, uzatvorene otázky, pričom ich samotne znenie a možnosti uvádzajte vždy do nového riadka. Pred naštartovaním zberu dát otázky ešte prejdú korektúrou a s prípadnými nejasnosťami sa obrátime na vás.

01 - Modified: 2021-10-26 12:59:34 - Feat.: - Title: Bratislavčania navštevujú nákupné centrá viac ako Pražania. Hľadajú v nich zábavu a relax 02 - Modified: 2020-11-30 09:34:00 - Feat.: - Title: Prieskum: Na darčekoch šetriť nebudeme, napriek horšej ekonomickej situácii 03 - Modified: 2020-08-26 12:43:08 - Feat.: - Title: Prieskum: Ako mení Covid-19 naše zvyklosti? Výdavky príliš neznižujeme, zvykli sme si na online bankové služby 04 - Modified: 2020-07-02 15:00:47 - Feat.: - Title: Prieskum: Optimizmus spotrebiteľov rastie pomaly, svoje výdavky aj naďalej zvažujú 05 - Modified: 2020-06-09 12:17:29 - Feat.: - Title: Prieskum: Optimizmus spotrebiteľov rastie pomaly, viacej šetriť bude tretina domácností
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 14:04