Nová agentúra J&T Banky aktuálne zastrešila jesennú produktovú komunikáciu spojenú s vydaním nového korporátneho dlhopisu Eurovea.
Kampaň je, podľa slov, Beáty Hudecovej, Main ideamaker MW Promotion, založená na princípe tzv. multiexpozície. „Ide o výtvarnú formu, ktorá originálnym spôsobom spája viaceré fotografie do jedného celku. Využitie multiexpozície považujeme za ideálny vizuálny nástroj aj pri novom komunikovanom produkte J&T Banky.“
Agentúra dala v kampani priestor úspešnej mladej fotografke Andrei Zvadovej žijúcej v Londýne. „Andrea využila ponúknutú príležitosť a vytvorila autorské dielo – hru s obrazmi komplexu Eurovea a Bratislavy, ktorá je plne využiteľná vo všetkých plánovaných formách komunikácie banky,“ dodáva Beáta Hudecová. Výsledkom spolupráce agentúry a fotografky je vizuál, v ktorom sa v niekoľkých vrstvách prelínajú známe prvky Bratislavy s multifunkčným komplexom Eurovea.
Na príprave televízneho spotu agentúra spolupracovala s režisérom Jonášom Karáskom.
Andrea Zvadová je finalistka medzinárodnej fotografickej súťaže Hasselblad Masters 2016, kde sa prezentovala prácou práve na princípe multiexpozície. Rovnako bola tiež finalistkou festivalu Photo Mode Cannes 2014 v kategórii Beauty Award a je laureátkou ďalších domácich a zahraničných ocenení a nominácií.
Aktuálna kampaň je súčasťou celkovej stratégie, ktorú agentúra predstavila v tendri a ktorá je postavená na starostlivo identifikovanom zákazníckom insighte a na segmentovanom prístupe. „Sme presvedčení, že aj banka môže vo svojej komunikácii aplikovať mnohé prvky omnichannel marketingu. Prístup vychádza z výraznej pro-business orientácie a je založený na aplikácii customer centric stratégie. Jej cieľom a nástrojom zároveň je permanentné zlepšovanie zákazníckej skúsenosti (CX),“ dodáva Martina Krajčovičová, account director agentúry MW Promotion.
Vizitka produktovej kampane Dlhopisy Eurovea
Klient: J&T Banka
Agentúra: MW Promotion
Account Director: Martina Krajčovičová
Idea Maker: Beata Hudecová
Art Director: Andrea Zvadová
Produkcia: JOJ Production
Režisér: Jonáš Karásek
Online: Patrik Serbin
Mediamix: TV, printy, online