MW Promotion
StoryEditor

J&T Banka uviedla prvú kampaň z dielne MW Promotion

12.10.2016, 10:26
Autor:
rmrm
Nová agentúra postavila kampaň na princípe multiexpozície. Pozrite si ju.

Nová agentúra J&T Banky aktuálne zastrešila jesennú produktovú komunikáciu spojenú s vydaním nového korporátneho dlhopisu Eurovea.

Kampaň je, podľa slov, Beáty Hudecovej, Main ideamaker MW Promotion, založená na princípe tzv. multiexpozície. „Ide o  výtvarnú formu, ktorá originálnym spôsobom spája viaceré fotografie do jedného celku. Využitie multiexpozície považujeme za ideálny vizuálny nástroj aj pri novom komunikovanom produkte J&T Banky.“

​Agentúra dala v kampani priestor úspešnej mladej fotografke Andrei Zvadovej žijúcej v Londýne. „Andrea využila ponúknutú príležitosť a vytvorila autorské dielo – hru s obrazmi komplexu Eurovea a Bratislavy, ktorá je plne využiteľná vo všetkých plánovaných formách komunikácie banky,“ dodáva Beáta Hudecová. Výsledkom spolupráce agentúry a  fotografky je vizuál, v ktorom sa v niekoľkých vrstvách prelínajú známe prvky Bratislavy s multifunkčným komplexom Eurovea.

Na príprave televízneho spotu agentúra spolupracovala s režisérom Jonášom Karáskom.

Andrea Zvadová je finalistka medzinárodnej fotografickej súťaže Hasselblad Masters 2016, kde sa prezentovala prácou práve na princípe multiexpozície. Rovnako bola tiež finalistkou festivalu Photo Mode Cannes 2014 v kategórii Beauty Award a je laureátkou ďalších domácich a zahraničných ocenení a nominácií. 

Aktuálna kampaň je súčasťou celkovej stratégie, ktorú agentúra predstavila v tendri a ktorá je postavená na starostlivo identifikovanom zákazníckom insighte a na segmentovanom prístupe. „Sme presvedčení, že aj banka môže vo svojej komunikácii aplikovať mnohé prvky omnichannel marketingu. Prístup vychádza z výraznej pro-business orientácie a je založený na aplikácii customer centric stratégie. Jej cieľom a nástrojom zároveň je permanentné zlepšovanie zákazníckej skúsenosti (CX),“ dodáva Martina Krajčovičová, account director agentúry MW Promotion.

Vizitka produktovej kampane Dlhopisy Eurovea

Klient: J&T Banka

Agentúra: MW Promotion

Account Director: Martina Krajčovičová

Idea Maker: Beata Hudecová

Art Director: Andrea Zvadová

Produkcia: JOJ Production

Režisér: Jonáš Karásek

Online: Patrik Serbin

Mediamix: TV, printy, online

 

01 - Modified: 2023-10-10 11:21:02 - Feat.: - Title: V novom spote J&T BANKA zdôrazňuje dôležitosť vzdelania 02 - Modified: 2022-04-12 13:31:20 - Feat.: - Title: J&T Banka má nový komunikačný koncept. Zmena nastáva po šiestich rokoch 03 - Modified: 2021-08-20 06:04:24 - Feat.: - Title: Generácia 50+ vlastní približne 80 percent všetkých aktív. V slovenskej reklame však hrá vedľajšiu úlohu 04 - Modified: 2021-04-09 10:27:11 - Feat.: - Title: Na podnet J&T BANKY vzniklo na brehu Dunaja umelecké dielo. Ide o novú reklamnú kampaň 05 - Modified: 2019-03-19 07:21:01 - Feat.: - Title: J&T Banka sa v novej kampani opäť spája s umením
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 12:17