StoryEditor

Agentúra Seesame oslavuje 20 rokov špeciálnym webom

21.12.2016, 17:04
Autor:
rmrm
Celý web je koncipovaný ako séria príbehov, ktoré, keby sa zoradili za sebou, tvoria jeden ucelený príbeh firmy.

Nový web pripravil tím agentúry Seesame pri príležitosti 20 rokov fungovania na slovenskom komunikačnom trhu. Agentúra bola založená v roku 1996 pod názvom Interel a viedla ju, rovnako ako dnes, Michaela Benedigová.

„Web ukazuje, ako pracujeme a čo je pri tom pre nás dôležité. Rozpráva príbeh, ktorý ukazuje DNA našej agentúry. Každá kapitola je jeden snímok opisujúci dôležitý moment alebo fenomén, ktorý definuje v akej spoločnosti, v akom biznis prostredí žijeme a komunikujeme,“ približuje Tomáš Grečko, Stratég & Content Specialist Seesame Communication Experts.

Najťažšie na celom projekte bolo, podľa jeho slov, vytiahnuť z príbehu tie časti, ktoré tvoria DNA firmy. A to spôsobom, ktorý bude držať pohromade a bude „diváka“ baviť. Po rozhovoroch a diskusiách vo firme padlo rozhodnutie pripraviť taký web, ktorý si človek prečíta, keď má na to čas a chuť, alebo prekliká cestou do práce v autobuse.

Seesame

„To, že sme si príbeh o sebe napísali sami pomohlo zachovať jeho autenticitu. Zaujímavé je, že reportážny prístup nám umožnil zasadiť ho do širšieho kontextu – inak povedané, nehovoriť o sebe ako o izolovanom ostrove, ale ako o súčasti spoločnosti, v ktorej žijeme, podnikáme a vyrastáme,“ dopĺňa Tomáš Grečko.

Príbeh samotnej agentúry je zachytený v kontexte celých 20 rokov, ktoré boli hľadiska komunikácia zlomové a zásadne zmenili spoločnosť nielen vo svete, ale rovnako aj na Slovensku. V žiadnom tak krátkom období predtým nedošlo k takému množstvu zlomov. „Asi najzásadnejšie posolstvo, ktoré sa nesie všetkými kapitolami je, že nám záleží na krajine, v ktorej žijeme a je našou ambíciou, dokonca misiou, robiť ju lepšou. Toto chceme dosiahnuť na spoločných projektoch s našimi klientmi a ďalšími profesionálmi z rôznych oblastí s ktorými spolupracujeme. Tento cieľ nás spája ako tím celých uplynulých 20 rokov a chceli by sme ním osloviť nielen klientov, ale špeciálne budúcich kolegov,“ dodáva Tomáš Grečko.

01 - Modified: 2024-03-13 09:57:25 - Feat.: - Title: Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 04 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant 05 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 02:31