Nový web pripravil tím agentúry Seesame pri príležitosti 20 rokov fungovania na slovenskom komunikačnom trhu. Agentúra bola založená v roku 1996 pod názvom Interel a viedla ju, rovnako ako dnes, Michaela Benedigová.
„Web ukazuje, ako pracujeme a čo je pri tom pre nás dôležité. Rozpráva príbeh, ktorý ukazuje DNA našej agentúry. Každá kapitola je jeden snímok opisujúci dôležitý moment alebo fenomén, ktorý definuje v akej spoločnosti, v akom biznis prostredí žijeme a komunikujeme,“ približuje Tomáš Grečko, Stratég & Content Specialist Seesame Communication Experts.
Najťažšie na celom projekte bolo, podľa jeho slov, vytiahnuť z príbehu tie časti, ktoré tvoria DNA firmy. A to spôsobom, ktorý bude držať pohromade a bude „diváka“ baviť. Po rozhovoroch a diskusiách vo firme padlo rozhodnutie pripraviť taký web, ktorý si človek prečíta, keď má na to čas a chuť, alebo prekliká cestou do práce v autobuse.
„To, že sme si príbeh o sebe napísali sami pomohlo zachovať jeho autenticitu. Zaujímavé je, že reportážny prístup nám umožnil zasadiť ho do širšieho kontextu – inak povedané, nehovoriť o sebe ako o izolovanom ostrove, ale ako o súčasti spoločnosti, v ktorej žijeme, podnikáme a vyrastáme,“ dopĺňa Tomáš Grečko.
Príbeh samotnej agentúry je zachytený v kontexte celých 20 rokov, ktoré boli hľadiska komunikácia zlomové a zásadne zmenili spoločnosť nielen vo svete, ale rovnako aj na Slovensku. V žiadnom tak krátkom období predtým nedošlo k takému množstvu zlomov. „Asi najzásadnejšie posolstvo, ktoré sa nesie všetkými kapitolami je, že nám záleží na krajine, v ktorej žijeme a je našou ambíciou, dokonca misiou, robiť ju lepšou. Toto chceme dosiahnuť na spoločných projektoch s našimi klientmi a ďalšími profesionálmi z rôznych oblastí s ktorými spolupracujeme. Tento cieľ nás spája ako tím celých uplynulých 20 rokov a chceli by sme ním osloviť nielen klientov, ale špeciálne budúcich kolegov,“ dodáva Tomáš Grečko.