Pozrite si desať televíznych reklám, ktoré oslovili mladých ľudí do takej miery, že si ich zapamätali. Spôsob zisťovania bol jednoduchý. Spoločnosť GfK Slovakia sa v rámci prieskumu GfK Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 15 – 25 rokov na reklamu, ktorá im napadne ako prvá a na ďalších maximálne 5 reklám, ktoré si najlepšie zapamätali. Stratégie spolu s GfK Slovakia exkluzívne vyhodnotili celý rok 2016.
Vysvetlivky:
Spontánna znalosť reklamy – Top of mind: vyjadruje % podiel mladých, ktorí spontánne uviedli danú kampaň ako prvú.
Spontánna znalosť reklamy – ďalšie menované: vyjadruje % podiel mladých, ktorí spontánne uviedli danú kampaň ako ďalšiu po prvej menovanej (bez ohľadu na poradie).
Metodika prieskumu: prieskum sa realizuje online zberom dát prostredníctvom online panelu spoločnosti GfK Slovakia. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje a zber dát sa uskutočňuje mesačne na vzorke 200 respondentov. Ročné výsledky sú vyhodnotené na agregovanej vzorke 2400 respondentov za obdobie 1.-12.2016.