StoryEditorKým neprišla ponuka, boli úplne obyčajní. Čím žijú ľudia, ktorí prepožičali svoju tvár jednej značke?
Vyspovedali sme siedmich ľudí, ktorí sa rozhodli žiť s nálepkou „Som táto značka“.
Stratégie sa pozreli na najznámejších ambasádorov značiek. Slováci, ktorí sa rozhodli, že svoj profesijný život podriadia značke, sa zhodujú, že ak niečo robíte naplno a ste v tom dobrý, všimnú si vás.
Kto sú dnes, ako sa zmenili ich životy a prečo by sa za značky znova postavili?
01 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach?
02 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych
03 - Modified: 2021-05-24 07:36:51 - Feat.: - Title: Vplyv influencerov ešte stále stúpa. Na čo treba dbať pri spolupráci so známymi tvárami?
04 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic
05 - Modified: 2016-09-13 12:00:36 - Feat.: - Title: Vybrali sme slovenské start upy. Pomáhať chcú zabehnutým značkám