Nová televízna reklama značky JOJO od spoločnosť Nestlé je zameraná na komunikáciu celého portfólia. Hlavné posolstvo sa ani po troch rokoch nemení: „Prebuď v sebe hravé ja!“ Cieľovou skupinou sú primárne ženy vo veku 20-39 rokov.
Podľa informácií spoločnosti Nestlé bude komunikácia v televízii, na českom aj slovenskom trhu, doplnená online kampaňou a podporou v mieste predaja. „Online kampani bude dominovať produktový rad JOJO Mixle Pixle, ktorý je založený na náhodnom mixe tvarov, textúr a príchutí. Spotrebitelia si budú vytvárať vlastný príbeh výberom jednotlivých tvarov. Štyridsiatim výhercom potom cukríky zašleme v krásnom personifikovanom balení,“ približuje Andrea Brožová, Corporate Communications Manager Nestlé Česko.
Nestlé prichádza aj s novým dizajnom obalov JOJO. Cieľom redizajnu je, podľa slov Andrey Brožovej, modernizácia a väčšia relevantnosť pre cieľovú skupinu. A tiež lepšie odlíšenie jednotlivých variantov a formátov na mieste predaja.
Nový a starý obal JOJO Medvedíkov