Slovak Telekom v januári tohto roku predstavil novú službu SmartHome, v ktorej ponúka technologické riešenia pre domácnosti.
V týchto dňoch službu promuje najnovším spotom. V ňom by sme sa však známu tvár Telekomu Petra Sagana hľadali márne. Hoci sa jedná o technológie a na reklamy v štýle sci-fi sme boli zvyknutí najmä zo saganovských reklám, tentokrát v reklame hrajú bežní ľudia.
Operátor vsadil na autenticitu slovenského vidieka a charakteristické črty bežného ľudu. Hlavným hrdinom komunikácie je domácnosť, ktorá predbehla dobu. Tým si chce Telekom zachovať pozíciu „trusted innovatora“, píše sa v oficiálnej správe.
Nový spot ukazuje, čo sa stane, keď si do domácnosti zavediete novú službu SmartHome. Pripraviť by ste sa mali na zvedavých susedov, pre ktorých sa stanete terčom pozornosti a tiež závisti. Mladá rodina zrazu nemusí mať starosť o únik plynu či elektriny, ktorú teraz ovláda nadiaľku. To však nie je úplne prirodzené pre staršiu generáciu susedov.
Za nápadom stojí tradične MUW Saatchi&Saatchi a Hitchhiker Films.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom/Iva Daučíková
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Art Director: Jakub Kuvik, Veronika Holaňová, Eduard Drexler, Martin Szabó, Alexandra Šebíková, Petra Kořenková
Copywriter: Martin Krafčík, Roman Krmášek
Account manager: Bea Kolodziejska, Tatiana Hrutková
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: Hitchhiker Films