Hlavné posolstvo aktuálnej kampane spoločnosti Orange Slovensko je, podľa slov Miloša Lalku, riaditeľa Úseku komunikácie a značky: „Mať od Orangeu viac ako jednu službu sa oplatí.“
Orange chce aktuálnou komunikáciou potvrdiť pozíciu komplexného operátora spájaním produktov a balíkov.
V Tv spote nájdete motívy rozprávky o Šípkovej Ruženke zasadenej do indiánskeho prostredia, s prepojením na reálny život otca, ktorý svojim deťom tento príbeh rozpráva.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Produkcia: Leopard Production
Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Martin Ondrušek, Ľubo Bercel
Copywriter: Marek Surovec, Juraj Dvorecký, Martin Ondrušek
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
Nasadené médiá: TV, online, OOH, print, netradičné, POS
Timing: začiatok kampane 5.4.2017