StoryEditor

Orange má v novej kampani Michala Hudáka. Ako náčelníka Bystrého bizóna

05.04.2017, 11:01
Autor:
rmrm
Kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett štartuje dnes. Pozrite si TV spot v predstihu.

Hlavné posolstvo aktuálnej kampane spoločnosti Orange Slovensko je, podľa slov Miloša Lalku, riaditeľa Úseku komunikácie a značky: „Mať od Orangeu viac ako jednu službu sa oplatí.“

Orange chce aktuálnou komunikáciou potvrdiť pozíciu komplexného operátora spájaním produktov a balíkov.

V Tv spote nájdete motívy rozprávky o Šípkovej Ruženke zasadenej do indiánskeho prostredia, s prepojením na reálny život otca, ktorý svojim deťom tento príbeh rozpráva. 

Vizitka kampane:

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Produkcia: Leopard Production
Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Martin Ondrušek, Ľubo Bercel
Copywriter: Marek Surovec, Juraj Dvorecký, Martin Ondrušek
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
Nasadené médiá: TV, online, OOH, print, netradičné, POS
Timing: začiatok kampane 5.4.2017

01 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom 02 - Modified: 2023-09-04 14:09:54 - Feat.: - Title: Orange predstavuje nový komunikačný koncept. V centre pozornosti je "čLOVEk" 03 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 05 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 01:12