Spoločnosť Ryba Žilina predstavuje novú kampaň, ktorej cieľom je podporiť znalosť značky Radoma a predaj mrazených produktov, ako sú ryby, zelenina a múčne výrobky.
Značka Radoma, ktorá má na Slovensku dlhodobú tradíciu, sa v novej komunikácii objavuje v kontexte ľudovej tvorby. „Keďže značka Radoma dlho vôbec nekomunikovala, od začiatku sme rozmýšľali nad výrazným motívom, ktorý by ostal ľuďom v hlavách. Slovenskosť značky Radoma je jeden z benefitov medzi značkami mrazených výrobkov a odkaz na ľudové motívy je prítomný na nových baleniach, hovorí Peter Baslík z agentúry TRIAD Advertising.
Výsledkom kampane je prerobený známy ľudový motív „Slovenské mamičky, pekných synov máte“, ktorý sa v kampani mení na posolstvo „Slovenské mrazničky, chutné jedlá máte“. Ako informovala agentúra, motív slovenského folklóru sa odzrkadľuje vo zvukovej aj vizuálnej rovine kampane. S cieľom zachovať maximálnu autentickosť a paralelu s ľudovým žánrom pracoval na interpretácií piesne skutočný folklórny súbor. V grafickom prevedení dopĺňajú motív produkty Radoma aranžované do podoby folklórnych spevákov, hudobníkov a tanečníkov. Súčasťou kampane je taktiež uvedenie nového claimu „Radoma – mrazené na doma“, ktorý bude odteraz Ryba Žilina využívať v rámci loga Radoma.
Značka Radoma patrila od začiatku 90-tych rokov minulého storočia medzi najznámejšie slovenské potravinárske značky. Pôvodne bola jej vlastníkom mraziarenská skupina Radoma, ktorej zakladateľom bola aj Ryba Žilina. Po rozpade skupiny (2010) prestala byť značka Radoma komunikovaná. Opäť „ožila“ po tom, ako sa stala znovu súčasťou portfólia najväčšieho slovenského výrobcu rybích a lahôdkových šalátov, spoločnosti Ryba Žilina. „Doposiaľ sme pracovali na tom, aby sme pre našich zákazníkov vytvorili čo možno najširšiu ponuku kvalitných mrazených rýb, mrazenej zeleniny a múčnych výrobkov, ktoré nesú rokmi overenú značku kvality Radoma,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina a dodáva: „Dnes prišiel čas dostať správu o prerode tejto značky medzi ľudí. Preto sme sa rozhodli prísť s novou komunikačnou kampaňou, ktorá pomôže uviesť značku Radoma tam, kam patrí – teda do mrazničiek slovenských domácností.“
Kampaň štartuje 5. apríla a bude prebiehať prostredníctvom rádio a online video spotov, printovej a POS inzercie do konca mája.
Vizitka kampane:
Kampaň: Slovenské mrazničky
Reklamná agentúra: TRIAD Advertising
Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska
Copywriter: Pavol Paulenda, Roman Hríbik
Creative director: Peter Baslík
Art director: Tomáš Rybár
Account manager: Lili Sisková
Produkcia: Playground13