StoryEditor

Si tučná, ale nie je to tvoja vina. Novo Nordisk otvára citlivú tému

23.05.2022, 13:11

Obezita je choroba, ktorá sa dá liečiť. Znie posolstvo kampane od applepie.

Spoločnosť Novo Nordisk otvorila citlivú tému obezity. Posolstvo kampane, ktorú vymyslela agentúra applepie, sa snaží odovzdať spoločnosti dôležitú informáciu - obezita je vážny problém - choroba, s ktorou sa ale dá pracovať.

Agentúra pri návrhu kreatívy vychádzala z pohľadu spoločnosti. Ľudia sa na obeziu zvyknú pozerať, ako na zlyhanie jednotlivca. Problém zjednodušujú. Mnohokrát ide o nesprávny pohľad, ktorý sa kampaň snaží meniť - je dobré odvážiť sa a ísť za doktorom. 

Súčasťou kampane je aj webová stránka odvaztesa.sk, kde si okrem odborných článkov, môžu čitatelia zmerať svoj BMI index a prípadne vyhľadať najbližšieho odborníka.

“Veľká vďaka celému tímu applepie, režisérovi Jurajovi Janišovi a tímu Playground13 za uchopenie témy obezity so všetkou vážnosťou, ktorá jej prináleží, no súčasne tak citlivo a ľudsky. V Novo Nordisku máme pred sebou ešte dlhú cestu čo sa týka šírenia povedomia o obezite ako chorobe, s ktorou už odborníci vedia pomôcť. Veríme, že aj vďaka applepie sme na túto cestu vykročili tou správnou nohou,“ Anna Kobolková, MSc. marketing manager Novo Nordisk Slovakia.


V spote vidíme smutnú mladú dievčinu s viditeľnou nadváhou, ktorá zdá sa, vyskúšala všetky možnosti ako schudnúť, ale márne. Sprievodný hlas odporúča odvážiť sa navštíviť odborníka.

Vizuálne do videa myšlienku jemne stvárnil režisér Juraj Janiš a tím produkčnej spoločnosti Playground 13. V spote účinkuje reálna protagonistka, ktorá sa rozhodla ísť s kožou na trh, aby pomohla dostať posolstvo kampane medzi ľudí. 

 

Ide o 360-kovú kampaň, ktorú okrem tradičných médií šíria aj podcasty JAU PS TO BOLELO, influenceri, fitness centrá.

 

Vizitka k projektu:

Klient: Novo Nordisk Slovakia: Martin Trnovský, Anna Kobolková

Strategy Director: Alexander Smik

New Business Director: Katarína Bartová

Ideamaker: Tomáš Kučírek

Creative Director: Matej Králik

Art Director: Matej Králik, Dominik Hasák

Režisér: Juraj Janiš

Produkcia: Playground13

Fotograf: Šymon Kliman

image

Novo Nordisk, applepie

01 - Modified: 2024-03-06 12:53:12 - Feat.: - Title: Ako má chutiť šunka, saláma, párky? TAURIS raz a navždy vyriešil spotrebiteľskú dilemu 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 04 - Modified: 2023-08-03 10:13:31 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál 05 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2024 02:08