Nová online kampaň nadväzuje na kampaň Láska na prvý dúšok. Hlavný televízny spot, ktorý beží aj tento rok, odhaľuje umenie ukryté v káve.
V online ale na ľudí čaká ochutnávka Popradskej kávy cez hudbu - vďaka jedinečným kávovým beatom vytvoreným rovno zo zvukov prípravy kávy.
Tri Popradské kávy - Classico, Colombia a Crema si môžu ľudia vychutnať v podobe troch samostatných skladieb, ktoré sú namiešané na základe ich pôvodu, charakteristickej chute a arómy.
Na miešaní hudobných chuťoviek sa podieľal úspešný slovenský producent Special Beatz. Patrik produkuje hudbu najznámejším slovenským raperom a v tejto kampani si tak vyskúšal aj trošku inú šálku kávy.
V kampaňových videách dopĺňajú kávové beaty zábery zo samotnej prípravy jednotlivých káv a komentár Special Beatza, ktorý opisuje celý spôsob tvorby a mixovania skladieb.
Nová kampaň tak cez modernú hudbu, známeho producenta, lákavý vizuál a rôzne online kanály oslovuje mladšiu cieľovú skupinu a rozvíja tému umenia, ktoré sa skrýva v každom dúšku Popradskej.
“Každou kampaňou sa snažíme posúvať vnímanie Popradskej ako modernej značky, ktorá ide s dobou. Každá ďalšia kampaň je v niečom odvážnejšia, modernejšia ako tá predchadzajúca a nebolo tomu inak ani teraz. Spojili sme mladého, moderného producenta hudby s konzervatívnejším svetom kávy a výsledok je fantastický. Moderný sound, vizuál a práca s médiami znova posúvajú značku vpred,” vraví Milan Malý, kreatívny riaditeľ Zaraguzy.
Umeniu bude venovaná aj druhá vlna kampane, v ktorej roztancujeme nielen chuťové poháriky, ale aj známe tváre zo slovenského onlinu. Pokračovanie kampane odštartujeme už na jeseň.
Vizitka kampane:
Klient: Baliarne obchodu Poprad
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Director: Milan Malý
Art Director: Milan Malý
Copywriter: Martin Rajec
Mediálna stratégia: Barbara Lachová, Pavol Krutý
Social Media: Martin Rajec, Dominika Turcerová
Account Manager: Ivana Fertáľová, Barbora Javorová
Produkcia: Jánošíci - produkčná družina
Režisér: Viliam Jánošík