Celková hodnota 100 najhodnotnejších značiek sveta sa za posledný rok zvýšila o 23 percent na 8,7 bilióna dolárov, čo poukazuje na význam sily značky pre orientáciu v nepokojnej globálnej ekonomike.
„Silná afinita k značke je základom ochoty zákazníkov platiť a pre firmy, ktoré chcú kompenzovať prudko rastúcu infláciu, nikdy nebola taká dôležitá,“ vysvetľuje Martin Guerrieria, vedúci oddelenia Kantar BrandZ, a dodáva: „Tohtoročné výsledky nám ukazujú, aké cenné sú neustále investície do značky a marketingových schopností, ktoré sú prostriedkom na maximalizáciu obchodných výnosov bez ohľadu na podmienky na trhu.“
S hodnotou značky 947,1 miliardy dolárov vyniká Apple vysokou mierou diferenciácie a pokračujúcou diverzifikáciou naprieč portfóliom hardvéru, softvéru a služieb. Spoločnosť Google sa posunula na druhé miesto a je jedným z najrýchlejšie rastúcich subjektov v rebríčku, keď zvýšila hodnotu svojej značky o 79 % na 819,6 miliardy dolárov. Vďaka celej sérii aplikácií sa spoločnosť Google stala nenahraditeľnou súčasťou života spotrebiteľov po celom svete.
„Top značky, najmä top štvorka – Apple, Google, Amazon a Microsoft – zaznamenávajú dynamický rast a je možné, že prvá z nich čoskoro dosiahne n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.