O2 má 5G sieť celkovo dostupnú takmer pre štvrtinu ľudí v 115 lokalitách na Slovensku. O2 tento míľnik imaginárne zasadilo do sady ďalších dôležitých míľnikov, pri ktorých boli predkovia psieho hrdinu Maxa - od kolesa, cez prvé autá, označenie nového územia, až po digitálnu revolúciu. Teraz je rad na Maxovi, aby ohlásil dobu 5G.
„5G signál dostupný už takmer pre štvrtinu ľudí svedčí o našej pripravenosti na najmodernejšiu technológiu. Teraz je rad na zákazníkoch, ktorí si môžu u nás jednoducho overiť, či majú kompatibilné zariadenie, SIM kartu, alebo správne nastavený telefón. Poprípade, ak sa rozhodnú si nový smartfón zadovážiť, u nás ho teraz môžu získať s atraktívnou extra zľavou,“ uviedla Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2.
„Práca na tejto kampani bola dvojnásobnou výzvou. Okrem agentúrnej úlohy mi klient zveril aj úlohu režiséra. Ale práca so zvieratami ma vždy bavila a Max poslúcha na slovo. Síce sme neprišli na to, ktoré slovo, ale to je detail. Každopádne, myslím, že výsledok je ďalším historickým míľnikom v rámci našej spolupráce, na ktorý máme dôvod byť hrdí,” zhodnotil kreatívny riaditeľ a režisér Ďuro Bartoš.
Vizitka kampane:
Produkcia: ALIEN Studio
Réžia: Juraj Bartoš
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Hudba: Fat Music, Viktor Hazard
Agentúra: Free Andy
Creative Director: Juraj Bartoš
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Veronika Zacharová
Strategic Planner: Emil Myjavec
Art Director: Viki Babjaková, Niki Gajarová, Michal Nagy
Copywriter: Juraj Bartoš, Marek Surovec, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník