Aj v tomto roku, deväť rokov po spustení prvej 10-dňovej agentúry, otvára TRIAD príležitosť pre záujemcov vyskúšať si prácu v reklame. Stážisti budú pracovať pre konkrétneho klienta, novinkou je, že zistia, aké to je pracovať v metaverse. Jednou z výhod je, že stážovať môžu z akéhokoľvek miesta, aj spoza slovenských hraníc.
"„Metový“ čaj o piatej, čivavový sendvič či párty v devínskom TRIAD domčeku priamo na pláži? V 10-dňovej agentúre je to bežná denná realita. Akokoľvek virtuálne "zmetená" však táto stáž znie, nenechajte sa metaverse možnosťami pomýliť," vysvetľuje Anna Olvecká, Executive Director TRIAD-u."Témou tohtoročnej 10-dňovej metaverse edition pop-up stáže našej agentúry je neobmedzená kreativita. Neobmedzená práve pre nekonečné možnosti virtuálneho sveta metaverse, v ktorom sa bude odohrávať. Robloxový vesmír, v ktorom stážisti budú fungovať, umožňuje takmer čokoľvek, čo vám fantázia dovolí," hovorí Anna Olvecká.
Aký bude výsledok práce v metaverse? Tím zložený z Account Managera, Art Directora, Copywritera, Social Media Managera a produkčného (foto/video) pod vedením ostrieľaných harcovníkov z TRIAD-u bude pracovať na skutočnom zadaní pre skutočného klienta, nový Istropolis.
“10-dňová agentúra je príležitosť nielen ako sa dostať do TRIAD-u na stáž, ale je už pravidlom, že je to i príležitosť stať sa naším trvalým kolegom. Napríklad internú produkciu nám zastrešuje ex-stážista poslednej 10-dňovky,” poukazuje na motiváciu prihlásiť sa na stáž šéfka TRIAD-u.
Študenti (nielen) marketingu môžu celú túto parádu zažiť tento rok naozaj odkiaľkoľvek. Pre svoju zábavnejšiu pracovnú prítomnosť a lepšiu profesionálnu budúcnosť sa môžu do 10-dňovej agentúry prihlásiť do 24. júla 2022 na stránke www.10dnova.sk. Po vypracovaní zadania podľa pozície, na ktorú sa hlásia, čaká tých najkreatívnejších unikátnych 10-dní vo virtuálnom svete plnom skutočných skúseností.