Pozrite si ďalší výber zaujímavých projektov z kategórie Media. Táto kategória a porotcovia v nej oceňujú využitie médií a rovnako prihliadajú na to, či je práca dostatočne „game-changing“ – kritérium, ktoré posudzujú vo viacerých kategóriách. Vybrali sme pre vás najzaujímavejšie projekty, ktoré boli ocenené bronzovým levom.
Názov: SAMSUNG ITEST
Samsung tak povediac „okašľal“ iPhone, keď umožnil užívateľom iPhonu vyskúšať si prostredie Androidu priamo na ich iPhone zariadení. Nešlo o aplikáciu, ktorú by si mali stiahnuť z AppStore, priznajme si, to by bolo naozaj príliš veľa. Vytvorili ale webovú aplikáciu, do ktorej sa užívatelia vedeli dostať cez ich prehliadač. Túto možnosť dostali v apríli 2022 užívatelia iPhone na Novom Zélande, a podporená bola malou reklamou na social. Následne si však tejto vymoženosti všimli influenceri a web aplikácia nenechala na seba dlho čakať. Pekné využitie médiá, ktorým bol tentokrát váš telefón. A nápad si všimli aj porotcovia, ktorí mu udelili bronzového leva.
T}Názov: HEINZ HIDDEN SPOTS
Ako sme už spomínali, tento ročník Cannes Lions bol bohatý aj na reklamy v online hrách. Ľudia sa presunuli na sociálne siete a do hier. To využili aj značky a teraz ponúkame jeden príklad za všetkých. Jedna z nočných môr hráčov je, kedy sa stihnú najesť bez toho, aby museli prerušiť hru. Heinz, výrobca kečupov, tak umožnil hráčom sa v hre Call of Duty: Warzone nerušene najesť na to vybraných miestach. Napríklad ste sa mohli skryť v úkryte, kde ste si mohli nerušene vychutnať svoj burger. Samozrejme bez platenej reklamy to nešlo a rovnako na koniec ani bez bronzového leva.
Názov: THE FOAMY HAIRCUT
V Brazílii je zakázané umiestňovať reklamu na pivo na športových podujatiach. Čo značne skomplikovalo život pivnej značky Brahma, ktorá je najväčším sponzorom brazílskych futbalových zápasov. Pivo je známe pre svoju zlatú farbu a plnú penu. Preto tento pomyselný symbol umiestnili na hlavu známeho futbalistu Reinalda, ktorý v ňom aj odohral zápas. Futbalista si dal spraviť zostrih vlasov, ktorý jednoznačne poukazoval na charakter piva. Vlasy futbalovej hviezdy ako nové médium a k tomu bronzový lev? Prečo nie?
Názov: PAUSE IS POWER
Táto reklama je jednoduchá svojou podstatou. Powerade ako značka si zobrala za svoje pauzu počas ťažkých tréningov športovcov. Predstavila pauzu ako dôvod na oddych, radosť, relaxáciu, ktorá je tak dôležitá, no častokrát vynechávaná. Otočila svoj pozicioning úplne naruby, ale za cenu leva.