Golden Drum vyzýva agentúry k prihláseniu
StoryEditor

Golden Drum vyzýva agentúry prihlásiť sa. Ostávajú už len tri týždne

15.07.2022, 11:14
Autor:
redred

Posledný deadline je 5. august 2022. Agentúry z Ruska a Bieloruska sa prihlásiť nemôžu.

"Si pripravený stať sa budúcnosťou kreatívneho priemyslu?" Týmito prenesenými slovami festival Golden Drum vyzýva európske agentúry k prihláseniu svojich najlepších prác.

Deadline na zaslanie prihlášok je piatok 5. august 2022, čo je zmena oproti minulým ročníkom, kedy mali agentúry na prihlásenie viac času. Zároveň festival vo svojej tlačovej správe upozorňuje, že tento termín sa nebude predlžovať. Samotná ceremónia sa bude konať 23. septembra 2022 v chorvátskom meste Rovinj. Prihlásiť svoje práce môžete tu. 

Media Pass na celý víkend festivalu od 22. – 25. septembra 2022 stojí 520 EUR, pokiaľ ho stihnete zakúpiť do 31. augusta 2022. Ak máte záujem zúčastniť sa iba jedného dňa, a to 23. septembra, zaplatíte 190 EUR. V cene je program, odovzdávanie cien a záverečná párty. Kúpiť si jeden z uvedených passov môžete na tomto odkaze.

Tento ročník festivalu sa nesie v duchu rekonštrukcie, nech si ju vyložíme akokoľvek, prizvukuje, že jeho zmyslom je spájať rozdielne kultúry, spoločenské zázemie či politické presvedčenia na to, aby vznikli nové projekty, o ktorých sa bude hovoriť aj za hranicami Európy. Napriek tomu sa bude tento ročník konať bez účasti ruských a bieloruských agentúr, media domov, klientov, dizajnérov či produkčných štúdií. Títo majú vstup na festival zakázaný. Rovnako v porote nenájdeme zástupcu Ruska či Bieloruska.

Tento krok festival vysvetľuje vo svojich súčasných podmienkach a pravidlách na svojom webe. Hoci priznáva, že historicky bol vždy festivalom nezávislým na politickej scéne, rozhodol sa pridať k festivalom, ktoré reagujú na aktuálnu situáciu na Ukrajine. Vstup ruským agentúram zakázal aj festival Epica Awards.

 

Pozrite si, ako dopadli slovenské agentúry na festivale Golden Drum minulý rok. 

01 - Modified: 2022-08-04 21:41:44 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: Kategória Digital Social Media 02 - Modified: 2022-08-04 21:13:41 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: pozrite si práce prihlásené v kategórii OOH 03 - Modified: 2022-08-03 13:10:47 - Feat.: - Title: Ďalší úspech pre Slovensko. Režisér Maroš Milčík prináša z Berlin Commercial Awards Zlato 04 - Modified: 2022-08-03 08:29:21 - Feat.: - Title: Inšpirácia: Najväčší NFT event. Jedno dielo vytvorilo 15 000 ľudí 05 - Modified: 2022-08-01 15:10:16 - Feat.: - Title: Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. august 2022 02:20