Slovenská sporiteľňa pokračuje v kreatívnom koncepte Budúcnosť je vaša podnikateľskou kampaňou. V televíznom spote opätovne rozvíja príbeh otca a syna, tentokrát v prostredí inovatívnej rodinnej firmy.
Súčasťou kampane ja aj komunikácia novinky pre podnikateľov, ktorou je otváranie účtov online či komplexná ponuka financovania pre firmy. Navyše, predstavuje unikátny program zameraný na podporu a financovanie slovenských startupov.
Za posledných 15 rokov opustilo Slovensko viac ako 300-tisíc prevažne mladých ľudí a mnohí ďalší o tom uvažujú. Najsilnejším dôvodom na ich návrat zo zahraničia je rodina a následne motivácia pomôcť našej krajine. A presne s týmto insightom pracuje nová kampaň Slovenskej sporiteľne.
„Príbehom návratu syna zo zahraničia sme inšpirovali k lepšej budúcnosti na Slovensku už v rámci jarnej vlny kampane. Tá dosiahla vynikajúce komunikačné výsledky – v sledovanom období sa stala spontánne najznámejšou kampaňou na bankovom trhu.
Navyše priniesla zlepšenie kvalitatívnych parametrov modernosti a optimizmu, ktoré sa spájajú s našou značkou. Začiatok kampane sme podporili digitálnym citylightom na Times Square v New Yorku, čím sme na sociálnych sieťach dosiahli vyše 200-tisíc organických impresií a zarezonovala najmä v odborných kruhoch,“ vraví Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.
V najnovšej kampani upriamujú pozornosť na podnikateľov a podnikateľky. „Veľmi nám na nich záleží, pretože ich úspech je jednou z podmienok úspešnej budúcnosti celej našej krajiny. Prinášame preto unikátny program na ich podporu.“
Reklamnú kampaň vytvorila agentúra Zaraguza a režisérsky sa na nej podieľal Laurence Dunmore. Kampaň bude nasadená vo všetkých media typoch s dôrazom najmä na digitál.
Silnú emóciu podporujúcu lokálnosť príbehu opäť dotvára pieseň skupiny Para Našou krajinou.
KREDITY KAMPANE
Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek
Strategist: Pavol Minár, Patrícia Reichová
Art Direction: Martin Ondrušek, Andrej Nemček
Social Media: Martin Rajec, Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Copywriters: Karin Hornáčková, Matej Sekerka, Ondrej Kořínek
Graphic Designer: Oliver Boďo
Account Management: Marek Kabát, Ivana Fertáľová, Lucia Moravčíková
Produkcia: Bistro Films
Režisér: Laurence Dunmore
Fotograf: Marek Musil
Hudba: Para
Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia