Už 9. septembra sa uskutoční galavečer Zlatý klinec, na ktorom spoznáme najúspešnejšie kreatívne reklamy. Aj v tomto roku budú o prihlásených prácach rozhodovať dve poroty - Singlechannel a Multichannel. Obe budú z pozície predsedov viesť skúsení a seniorní kreatívni odborníci, ktorí ale nemajú hlasovacie právo. Singlechannel porotu bude viesť Peter Darovec, kreatívny riaditeľ agentúry Istropolitana Ogilvy.
Akú prvú radu dáte porote z pozície predsedu?
Nedám im radu. Sú to všetko skúsení ľudia z brandže, ktorí vedia dosť na to, aby nepotrebovali moje rady. Namiesto toho ich na úvod vyzvem, aby každý pred ostatnými nahlas formuloval svoje vlastné vnútorné preferencie a kritériá, ktoré bude pri hodnotení používať. Verím, že uvedomenie si vlastných postojov je viac, ako rozdávanie a prijímanie rád.
Na čo sa najviac tešíte v rámci poroty a porotcovania?
Samozrejme, na ostatných porotcov. V tejto superkonkurenčnej brandži nie je veľa príležitostí poriadne sa rozprávať s najlepšími ľuďmi z iných agentúr o trendoch, nápadoch, riešeniach. Poroty prestížnych súťaží sú na to ako stvorené.
Zostáva vám 73% na dočítanie.