moje SPORENIE
StoryEditor

mojeSPORENIE: PSS-ka v novej kampani komunikuje jednopercentnú úrokovú sadzbu na stavebnom sporení

03.11.2022, 13:20
Autor:
redred

Kampaň spúšťa Prvá stavebná sporiteľňa začiatkom novembra. 

 

V kampani sa PSS zameriava  na  hlavné benefity produktu - úrokovú sadzbu jedno percento ročne na stavebnom sporení s následnou možnosťou čerpania stavebného úveru s výhodnou fixnou úrokovou sadzbou 3,9 percenta ročne.

 

Televízny spot, ktorý tvorí jadro komunikácie, zobrazuje domácnosť v typickej štylizovanej farebnosti značky, v ktorej mladí manželia tvoria zohratú dvojicu.

Môžu sa na seba navzájom spoľahnúť aj pri takej bežnej činnosti, ako je napríklad varenie obeda. Tak, ako majú istotu v sebe navzájom, môžu mať istotu aj vďaka PSS. Súčasťou novej komunikácie je samozrejme aj neodmysliteľný symbol značky – lišiak vystupujúci v úlohe experta na bývanie.

 

Zaujímavosťou je špecifické mediálne rozmiestnenie spotov v reklamnom bloku, ktoré má pomôcť čo najjednoduchšie odlíšiť dvojicu benefitov.

„V kampani na mojeSPORENIE komunikujeme benefity rozdelené do 2 spotov, a to konkrétne do 25-sekundového spotu, ktorý komunikuje zvýšenú úrokovú sadzbu pri stavebnom sporení a následne do 5-sekundového tandemu venovanému fixnej úrokovej sadzbe na stavebnom úvere, “ hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu PSS.

Zároveň dodáva, že ľudia si v dnešnej neistej dobe uvedomujú výhody sporenia a určite ocenia atraktívnu úrokovú sadzbu pre sporiteľov a záruku fixovaného úroku na celú dobu splácania pre tých, čo si vezmú stavebný úver.  

Kampaň vznikla v dielni Istropolitana Ogilvy, režisérom nového TV spotu je Jonáš Karásek a vznikol v produkcii Protos Production.   

 

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa

Riaditeľka úseku marketingu: Daša Matušíková

Vedúci odboru značky a reklamy: Rastislav Škerko

Brand manažér offline: Karin Čechová

Brand manažér online: Peter Hacek

Agentúra: Istropolitana Ogilvy 

Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Creative Director: Vlado Janček, Peter Darovec

Art Director: Peter Hrevuš

Copywriter:  Vlado Janček

Account Director: Petra Lukáčová

Account Manager: Patrik Stantien

Produkcia: Protos Productions

Režisér:  Jonáš Karásek

Postprodukcia:  Oficina

Mediálna agentúra: Initiative

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2022-10-03 09:08:03 - Feat.: - Title: Predstavenstvo PSS má nového člena. Prichádza z Rakúska 02 - Modified: 2022-07-01 05:10:05 - Feat.: - Title: PSS s novou kampaňou oslavuje nový produkt - hypotéku 03 - Modified: 2022-02-07 17:17:46 - Feat.: - Title: Marketer's View: Rola Lišiaka sa mení. Z otca rodiny sa stal expert 04 - Modified: 2021-09-21 12:54:06 - Feat.: - Title: Prvá stavebná sporiteľňa je reklamným sponzorom novej šou Dom snov 05 - Modified: 2020-10-08 18:04:59 - Feat.: - Title: PSS promuje novinku môjDOMOV. V reklame vystupuje rodina Lišiakov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2022 23:14