Len niekoľko týždňov po tom, ako Vision Thing oznámil vstup na Slovensko so svojou DOOH programatickou sieťou, prichádza k jej rozšíreniu.
Dnes má na trhu 16 digitálnych bilboardov. Prvú slovenskú kampaň spustila mediálna agentúra Publicis Groupe z Prahy.
Vision Thing ako jediná spoločnosť v Českej republike a na Slovensku prevádzkuje programatickú reklamnú DOOH sieť pre inzerciu. Krátko po vstupe na slovenský trh firma oznámila, že dosiahla 50 miliónov dostupných impresií mesačne.
„Je to pre nás, ale hlavne pre našich inzerentov dôležitý krok, pretože teraz môžu inzerovať na vonkajších digitálnych plochách od Bratislavy až po Košice," komentuje novinku Richard Něměc, CEO Vision Thingu.
Napríklad v Bratislave sa nachádzajú štyri veľkoplošné obrazovky, ktoré sú k dispozícii mediálnym nákupcom cez ich nákupnú platformu DSP. Ďalšie plochy sa nachádzajú v Martine, Nitre, Banskej Bystrici a v Prešove.
„Digitálne bilboardy, ktoré ponúkame na Slovensku, sa nachádzajú hlavne pri obchodných centrách, kde je hustá frekvencia chodcov aj áut. Rovnako ako v Českej republike, aj tu sa chceme zamerať na publikum v reálnom čase," vyzdvihuje transparentnosť merania Richard Němec.
Na tento účel sa používa inteligentný kamerový systém s počítačovým videním, ktorý sa nachádza priamo pri každej digitálnej ploche.
Prvú slovenskú kampaň spustili z Prahy
Programatická reklama má veľkú výhodu v tom, že prostredníctvom nej dokážu zadávať inzerciu klienti prakticky odkiaľkoľvek.
To platí aj pre reklamnú sieť Vision Thing. Dokonca prvú kampaň, ktorá cez túto sieť prebehla, spustili z Prahy. Mediálna agentúra Publicis Groupe takto nakúpila reklamný priestor pre kampaň Mentos na digitálnych OOH plochách v Prahe aj v Bratislave zároveň.
„S Mentos vždy hľadáme spôsoby, ako posúvať kampane ďalej. A možnosť posunúť digitálne formáty do reálneho prostredia vďaka DOOH je perfektný spôsob, ako zvýšiť zásah a dopad kampane bez toho, aby to zdecimovalo náš kampaňový rozpočet. Naviac, celá kampaň je riadená programaticky, takže máme všetko pevne pod kontrolou," komentuje Pavel Ctibor, Business Director v Publicis Media.
Podľa Richarda Němca sa vďaka rozšíreniu inventory na slovenskom území zdvihol medzi mediálnymi agentúrami záujem o inzerciu.
„Hneď ako sme túto novinku o rozširovaní siete oznámili, získali sme obratom dopyt na nákup reklamného priestoru. O tom, že je DOOH pre agentúry aj ich klientov atraktívne, svedčí aj rýchlosť nasadenia kampane mediálnou agentúrou Publicis Groupe. Momentálne všetky vymoženosti programatickej Out-Of-Home inzercie postupne predstavujeme agentúram a inzerentom na Slovensku,” dodáva CEO spoločnosti.