Ako ovplyvnila pandémia vonkajšiu reklamu?
Samotný covid principiálne nepovažujem za najhorší faktor poškodzujúci ekonomiku. Najväčším problémom, ktorí sme pociťovali, bol chaos a neodbornosť pri riadení krajiny aj celej Európy. Ľudia a firmy v každej krízovej situácii potrebujú zásadnú vec – jasné pravidlá a zreteľne stanovené podmienky fungovania spoločnosti. Tým, že vznikol chaos, firmy nevedeli, či budú otvorené a čo bude ďalej. Všetci sme tak zvláštne zastali a čakali, ako sa bude situácia vyvíjať.
Kedy sa vám podarilo stabilizovať? A podarilo sa?
Medzi jednotlivými vlnami pandémie sme sa vždy trochu nadýchli. V máji 2021 sme sa začali vracať rýchlejšie do života a až tak začiatkom roka 2022 stabilizovať. Avšak po novom roku nás zasiahol vojnový konflikt na Ukrajine. Takže som naozaj zvedavý, čo nám prinesie rok 2023.
Začínate sa pripravovať na možnú ekonomickú recesiu?
V prvom rade musíme vidieť a vedieť, ako sa nastavia pravidlá. Nezostáva nám nič iné, než len počkať a operatívne sa prispôsobiť.
A ako na tom dnes je vonkajšia reklama? Postrehli ste nejaké zmeny vo vnímaní outdooru v postcovidovej spoločnosti?
Zostáva vám 85% na dočítanie.