StoryEditor

Mediálne agentúry: Čaká nás nová éra outdooru

14.11.2022, 14:37

Vonkajšia aj vnútorná reklama je stále dôležitou súčasťou marketingového mixu, stále čakáme na dôveryhodné meranie efektivity, hovoria mediálne agentúry.

Zástupcom troch agentúr sme položili päť rovnakých otázok a prinášame ich odpovede.

1. Akú dôležitosť má z pohľadu mediálnej agentúry mediatyp OOH a DOOH?

2. Je vonkajšia a vnútorná reklama nevyhnutnou súčasťou mediamixu?

3. Komu a kedy ju odporúčate využiť?

4. Ako presne dokážete odmerať efektivitu OOH a DOOH reklamy?

5. Ako ďaleko sme s personalizáciou, so zacielením na zákazníka?

 

 

Michal Vážny

Wavemaker

image

Michal Vážny, Client Service Director, Wavemaker Slovakia

 

1. OOH zatiaľ jednoznačne dominuje. DOOH je oblasť, ktorá sa iba rozbieha a vznikajú pilotné projekty. Najviac viditeľná je zatiaľ pri citylightoch, kde sú rozbehnuté rôzne úrovne digitalizácie. Pri DOOH bude dôležité využitie širokého spektra rôznych zdrojov dát a zároveň bude potrebné pracovať s nimi v rámci platných GDPR pravidiel. Čaká nás nová éra outdoorovej reklamy.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-11 09:40:07 - Feat.: 0 - Title: Vision Thing: Rozširujeme sieť programatickej DOOH. Dnes máme už 50 miliónov impresií mesačne 02 - Modified: 2022-11-09 11:59:52 - Feat.: 0 - Title: Ľudia sú informačne unavení, potrebujú jasné posolstvá. A to je úloha outdoorovej reklamy 03 - Modified: 2022-11-04 07:01:32 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Outdoor/Indoor 2022: Prečo je vonkajšia reklama stále obľúbená?
01 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru 02 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov 03 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom 04 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce 05 - Modified: 2022-11-11 09:40:07 - Feat.: - Title: Vision Thing: Rozširujeme sieť programatickej DOOH. Dnes máme už 50 miliónov impresií mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:43