Máme za sebou ďalší búrlivý rok. Ako to vyzeralo v prostredí výskumných agentúr?
Rok 2022 bol veľmi zvláštny. Po dvojročnom covide sme si mysleli, že sa svet konečne vráti do normálu... A prišla ruská vojna na Ukrajine. Rovnako ako ostatné marketingové agentúry, aj my sme pocítili obrovskú neistotu. Klienti nevedeli, ako sa správať, ako to bude prebiehať ďalej. Takže aj dlhodobo naplánované projekty sa zrazu zastavili alebo odložili na neskôr.
Mala táto nepriaznivá jar dosah na celoročné výsledky?
Našťastie sa po pár mesiacoch biznis znovu vrátil do normálu. Aj keď, ťažko dnes povedať, čo je normál.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:59:55 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Bez marketingového výskumu sa už nepohneme
02 - Modified: 2023-01-31 09:11:04 - Feat.: 0 - Title: Prieskum: Markíza, Expres a Nový Čas sú naďalej najpopulárnejšie slovenské médiá. Zabodoval aj dvojtýždenník TV Max
03 - Modified: 2022-11-03 12:24:03 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: CSR trendy, ktoré hýbu zodpovednými firmami
04 - Modified: 2022-11-04 07:01:32 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Outdoor/Indoor 2022: Prečo je vonkajšia reklama stále obľúbená?
05 - Modified: 2024-10-30 09:03:17 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Športový marketing 2022: Šport a veľké značky. Spojenie, ktoré ladí