StoryEditor

Špecializovaná príloha Stratégií: Bez marketingového výskumu sa už nepohneme

31.01.2023, 10:52

 

  • Svet marketingového prieskumu je stále pomerne tajomnou sférou, pozrite sa s nami aspoň trošku za jej oponu.
  • Prílohu Marketingový výskum 2023 si môžete kúpiť v stánkoch alebo stiahnuť na konci tohoto článku.  

Majitelia a šéfovia najväčších agentúr hovoria o tom, ako sa vyvíja metodológia prieskumov, ako aktuálne prebieha zber dát a najmä, čo s ich biznisom robia technologické inovácie. Tie totiž aj vo svete prieskumov robia poriadnu revolúciu. Zrazu sa dá všetko robiť rýchlejšie, efektívnejšie, presnejšie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 09:00:43 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Reklamné agentúry: Najväčšou výzvou je zdražovanie a nástup AI 02 - Modified: 2024-10-30 09:03:17 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Športový marketing 2022: Šport a veľké značky. Spojenie, ktoré ladí 03 - Modified: 2022-11-04 07:01:32 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Outdoor/Indoor 2022: Prečo je vonkajšia reklama stále obľúbená? 04 - Modified: 2023-01-31 10:22:41 - Feat.: 0 - Title: Firmy si čoraz viac uvedomujú hodnotu marketingu. A to je šanca pre prieskum trhu
01 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne 02 - Modified: 2024-10-30 08:54:20 - Feat.: - Title: PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations 03 - Modified: 2024-10-30 09:00:43 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Reklamné agentúry: Najväčšou výzvou je zdražovanie a nástup AI
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 11:30