StoryEditor

Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?

07.03.2023, 10:31
  • Ľudia majú tendenciu vyberať si značky, ku ktorým majú nejaký vzťah, a to aj napríklad nevedomý.
  • To je všeobecne známa pravda.
  • Emočná zainteresovanosť preto zohráva kľúčovú úlohu z hľadiska úspechu, zvyšuje viditeľnosť kampaní a buduje puto k značke.
  • Dešifrovanie a analýza tvárovej mimiky a výrazov (takzvaný facial coding) je potom cestou, ako týmto emóciám porozumieť a merať ich.

Z mnohých štúdií vieme (známa je napríklad tá od Paula Dysona), že kvalita kreatívy je druhý najsilnejší driver profitability kampane hneď po veľkosti značky. Stojí teda za to, si kreatívu merať, vyhodnocovať a snažiť sa pochopiť nielen to, aká je účinná, ale aj prečo. Kvalita kreatívy dokonca môže kompenzovať nižší objem investícií do mediálneho nasadenia.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Efektivita vs. kreativita 02 - Modified: 2023-09-26 12:34:05 - Feat.: - Title: Začala sa najdôležitejšia sezóna roku. Ako sa podarí televíziám uspieť počas jesene? 03 - Modified: 2023-09-07 07:37:38 - Feat.: - Title: Ako využiť novú metriku attention pre efektívne mediálne plánovanie? 04 - Modified: 2023-08-28 12:03:55 - Feat.: - Title: Streaming je novou érou digitálnej zábavy aj výzvou pre reklamu 05 - Modified: 2023-08-22 10:58:27 - Feat.: - Title: Obchodný riaditeľ Markízy: Jar sme mali výbornú, ale september bude napätý
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. október 2023 16:05