StoryEditor

Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?

07.03.2023, 10:31
  • Ľudia majú tendenciu vyberať si značky, ku ktorým majú nejaký vzťah, a to aj napríklad nevedomý.
  • To je všeobecne známa pravda.
  • Emočná zainteresovanosť preto zohráva kľúčovú úlohu z hľadiska úspechu, zvyšuje viditeľnosť kampaní a buduje puto k značke.
  • Dešifrovanie a analýza tvárovej mimiky a výrazov (takzvaný facial coding) je potom cestou, ako týmto emóciám porozumieť a merať ich.

Z mnohých štúdií vieme (známa je napríklad tá od Paula Dysona), že kvalita kreatívy je druhý najsilnejší driver profitability kampane hneď po veľkosti značky. Stojí teda za to, si kreatívu merať, vyhodnocovať a snažiť sa pochopiť nielen to, aká je účinná, ale aj prečo. Kvalita kreatívy dokonca môže kompenzovať nižší objem investícií do mediálneho nasadenia.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? 03 - Modified: 2025-10-18 05:51:50 - Feat.: - Title: Vilo Rozboril o siedmom nebi: Keď vidíte, že náš príchod ľuďom priniesol úľavu, že cítia nádej, to je na nezaplatenie 04 - Modified: 2025-06-24 09:27:32 - Feat.: - Title: Infografika: Top sponzori a média na MS v hokeji 2025
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 06:46