StoryEditor

Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?

07.03.2023, 10:31
  • Ľudia majú tendenciu vyberať si značky, ku ktorým majú nejaký vzťah, a to aj napríklad nevedomý.
  • To je všeobecne známa pravda.
  • Emočná zainteresovanosť preto zohráva kľúčovú úlohu z hľadiska úspechu, zvyšuje viditeľnosť kampaní a buduje puto k značke.
  • Dešifrovanie a analýza tvárovej mimiky a výrazov (takzvaný facial coding) je potom cestou, ako týmto emóciám porozumieť a merať ich.

Z mnohých štúdií vieme (známa je napríklad tá od Paula Dysona), že kvalita kreatívy je druhý najsilnejší driver profitability kampane hneď po veľkosti značky. Stojí teda za to, si kreatívu merať, vyhodnocovať a snažiť sa pochopiť nielen to, aká je účinná, ale aj prečo. Kvalita kreatívy dokonca môže kompenzovať nižší objem investícií do mediálneho nasadenia.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-01 11:41:27 - Feat.: - Title: Vidíme veľký tlak na rýchlosť a agilitu prieskumov, klientov zaujíma hlavne zákaznícka skúsenosť 02 - Modified: 2022-12-04 18:54:02 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Absolútni víťazi roku 2022. Toto sú top práce slovenskej reklamy 03 - Modified: 2022-11-28 08:22:34 - Feat.: - Title: EFFIE 2022: Poznáme prihlásené práce aj zloženie poroty 04 - Modified: 2022-11-02 10:06:06 - Feat.: - Title: Prechádzame digitálnou transformáciou. Najdôležitejším mediatypom sa stáva videoreklama 05 - Modified: 2022-09-21 15:51:13 - Feat.: - Title: Český porotca o Zlatom klinci: Skladám klobúk a tlieskam vašej odvahe a otvorenej mysli
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. marec 2023 00:38