StoryEditor

Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby

04.04.2023, 10:13
  • Štyrom členom Správnej rady ADMA sme položili štyri rovnaké otázky. A spolu s nimi sme hľadali odpovede na kľúčové problémy, s ktorými sa pasujú digitálne agentúry.
  • 1. Ako vnímate vývoj trhu digitálnych marketingových agentúr?
  • 2. Aké výzvy majú dnes na stole digitálne agentúry?
  • 3. Dochádza k zmenám v prístupoch na strane zadávateľov?
  • 4. Ako sa dnes pristupuje k zostavovaniu tímov - skúsení seniori vs nadšení juniori? A darí sa vyhľadávať mladé talenty?
  • Anketa je súčasťou novej ročenky Digitálne agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálneho vydania Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj v tomto článku. 

 

 

Za ADMA odpovedajú členovia Správnej rady: Chief Digital Strategist RIESENIA Vlado Cintula, Digital Strategy Director

Digiline Tomáš Cako, Managing Director PS: Digital Blažena Ambróz Sedrovičová a Executive Director Triad Advertising

Anna Olvecká. 

image

Vlado Cintula

Vlado Cintula

Chief Digital Strategist

RIESENIA 

1. Ako asi každý trh, tak aj ten náš je dynamický živel. Na súťažiach Digital Pie vidíme každý rok nové agentúry, ktoré vedia vytvoriť úspešné práce a majú potenciál do budúcnosti byť poriadnou konkurenciou už zavedeným skúseným agentúram. Napriek závažným faktorom, ktoré posledné roky zatriasli asi všetkými trhmi - od korony, cez vojnu na Ukrajine, mám pocit, že sa situácia začína pomaly stabilizovať a to do budúcnosti vytvára podmienky pre ďalší rast.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-03 15:33:31 - Feat.: 0 - Title: Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť 02 - Modified: 2023-04-03 15:48:48 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná ročenka Stratégií Digitálne agentúry 2023: Čas, keď sa rozdávajú nové karty 03 - Modified: 2023-01-31 10:12:55 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Bez marketingového výskumu sa už nepohneme 04 - Modified: 2023-01-26 14:31:37 - Feat.: 0 - Title: Nefunguje vám reklama? Experimentujte s netradičnými formátmi, radia experti
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 03 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 04 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 05 - Modified: 2023-11-10 10:35:02 - Feat.: - Title: ADMA názor: Juniori a seniori si v agentúrach (ne)rozumejú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:01