DOXXbet: Chceme byť najlepší
Juraj Jurenka
CEO
Môžete sa s nami podeliť o vaše marketingové ciele na rok 2023?
Chceme byť iní a najlepší v tom, čo robíme.
Ako sa vaše ciele odrazia v investíciach do reklamy?
Veríme v to, že čaro nie je o veľkom budgete, ale o umení, ako ho použiť. Je to drina, zaoberať sa každým eurom, ako ho kreatívne investovať, ale za ostatné roky sa ukázalo, že takáto stratégia je veľmi úspešná. Nemenili sme nič, aj v tomto pokračujeme a robíme veci zaujímavé, iné a nečakané.
Chystáte nejakú novú brandovú/taktickú komunikáciu?
Jasné, chystáme. Máme hlbokú úctu k takým úspešným športovcom, ako je Attilka Végh, Dominika Cibulková či Robo Vittek. Tento rok sme našu športovú rodinu rozšírili o Janka Lašáka a Mariána Hossu. Sme za to nesmierne vďační, sme hrdí, že nás športovci vnímajú ako skvelého partnera.
Vidíme veľký zmysel ukazovať mladým ľuďom zmysel poctivého prístupu k životu, v disciplíne, v športe. Spájame ich navzájom, ukazujeme spoluprácu a priateľstvo. Cez nich sa snažíme zaplniť online priestor pozitívnymi príkladmi a optimizmom.
Tipsport: Chystáme sa aj na voľby
Martin Tabák
CEO
Čo máte v marketingu naplánované na tento rok a ďalšie obdobie?
Naším cieľom je upevniť a posilniť pozíciu jednotky na trhu slovenských stávkových spoločností. Pokiaľ ide o míľniky, jeden z nich už máme za sebou, boli ním nepochybne MS v hokeji. Slovensko na jeseň čakajú parlamentné voľby a my sme už mnohokrát dokázali, že stávky na politiku sú n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.