Na prestížnom reklamnom festivale získala slovenská agentúra za kampaň GTA autoškola cenu Finalist.
Osem slovenských reklamných agentúr už minulý piatok získalo dokopy 21 shortlistov na festivale v New Yorku. Dnes sme sa dozvedeli konečné výsledky.
Istropolitana Ogilvy povýšila jeden zo svojich štyroch shortlistov na ocenenie Finalist. Porote sa páčila ich práca GTA autoškola, ktorú robili v spolupráci s Políciou Slovenskej republiky. A to v kategórii Politics & Government.
Istropolitana si pripísala za túto cenu rovno sto bodov do súťaže Agentúra roka 2023. Body do ankety získali aj ďalšie agentúry za svoje shortlisty. Tu je ich kompletný zoznam aj s ocenenými prácami.
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca
02 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok
03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
04 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer
05 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie