Nedávno ste prišli s úplne novým pozicioningom O2 Pretože nám záleží. Uviedli ste ho produktovými novinkami a teraz prichádzate s imidžovou časťou. Ako teda rozvíjate tento koncept?
Cítili sme, že potrebujeme našim zákazníkom konkrétne ukázať, čo to znamená, že nám na nich záleží. Zo začiatku sme pozicioning spájali s novým portfóliom, ktoré bolo vytvorené preto, aby im produkty uľahčili život, aby boli fér, jednoduché a použiteľné. Teraz ešte viac podporujeme pozicioning, pretože, povedzme si to na rovinu, spojenie „Pretože nám záleží“ vie vyznieť aj klišoidne či vágne.
Jasné, kto by už len hovoril, že mu nezáleží na zákazníkoch?
Presne tak. Naša firma je v tomto smere ale špeciálna. Od začiatku máme v sebe zabudované hodnoty ako férovosť, jednoduchosť, transparentnosť a úprimný záujem o zákazníka. Občas si hovoríme, že keby zákazník s nami sedel na našich strategických meetingoch, tak by sme sa pred nim vôbec nehanbili. Prinášame totiž služby, ktoré sú pre zákazníka prospešné. Potrebovali sme ale ukázať niečo, čo potvrdí, že chceme, aby ľuďom bolo lepšie, a to nielen s našimi službami. Dlhodobo vnímame, že pre bežného človeka nie je život úplne ľahký, zažívame veľa stresu a bežnej duševnej nepohody z každodenných vecí. Uvedomili sme si, že sa toho vieme chytiť a pomôcť a preto náš mediálny priestor venujeme niečomu prospešnému.
Zostáva vám 85% na dočítanie.