StoryEditor

Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy

27.07.2023, 09:26
  • Značka O2 si vybrala v tendri novú agentúru. O spoločnom fungovaní prezradila viac riaditeľka úseku komunikácie a značky Lucia Petrášová. 
  • Spolu s TRIAD-om už predstavila aj kampaň, v ktorej učí ľudí správne dýchať a prekonávať stres.
  • Ako prebiehal tender?
  • Čo rozhodlo  pri výbere nového partnera?
  • Ako bude pokračovať komunikačný koncept Pretože nám záleží?
  • Rozhovor si môžete prečítať už teraz na webe alebo čoskoro v tlačenom vydaní magazínu Stratégie. 

Nedávno ste prišli s úplne novým pozicioningom O2 Pretože nám záleží. Uviedli ste ho produktovými novinkami a teraz prichádzate s imidžovou časťou. Ako teda rozvíjate tento koncept?

Cítili sme, že potrebujeme našim zákazníkom konkrétne ukázať, čo to znamená, že nám na nich záleží. Zo začiatku sme pozicioning spájali s novým portfóliom, ktoré bolo vytvorené preto, aby im produkty uľahčili život, aby boli fér, jednoduché a použiteľné. Teraz ešte viac podporujeme pozicioning, pretože, povedzme si to na rovinu, spojenie „Pretože nám záleží“ vie vyznieť aj klišoidne či vágne.

Jasné, kto by už len hovoril, že mu nezáleží na zákazníkoch?

Presne tak. Naša firma je v tomto smere ale špeciálna. Od začiatku máme v sebe zabudované hodnoty ako férovosť, jednoduchosť, transparentnosť a úprimný záujem o zákazníka. Občas si hovoríme, že keby zákazník s nami sedel na našich strategických meetingoch, tak by sme sa pred nim vôbec nehanbili. Prinášame totiž služby, ktoré sú pre zákazníka prospešné. Potrebovali sme ale ukázať niečo, čo potvrdí, že chceme, aby ľuďom bolo lepšie, a to nielen s našimi službami. Dlhodobo vnímame, že pre bežného človeka nie je život úplne ľahký, zažívame veľa stresu a bežnej duševnej nepohody z každodenných vecí. Uvedomili sme si, že sa toho vieme chytiť a pomôcť a preto náš mediálny priestor venujeme niečomu prospešnému.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 03 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 10:01