Mikroeventy naberajú na popularite
Veľké podujatia pritiahnu pozornosť mnohých spoločností, avšak do popredia sa častejšie dostávajú aj mikroeventy, ktoré majú komornejšiu atmosféru. Už neplatí fakt, že čím väčšia udalosť, tým lepšia vizitka pre danú spoločnosť. Mikroudalosti nie sú také nákladné na organizáciu a otvárajú príležitosti pre menšie značky. Zároveň môžu účastníci podujatia diskutovať bližšie s odborníkmi na určité témy.
Cieľom menších eventov je najmä budovanie dôvery a identity značky, čo sa javí ako efektívny spôsob komunikácie s okolím. Aj s obmedzeným počtom účastníkov dokážu tieto eventy priniesť veľkú návratnosť investícií v podobe nových klientov alebo dobrej reklamy.
Umelá inteligencia je top témou
Na eventoch bude mať...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.