StoryEditor

Martin Fenčák zo ZAPO: Najlepšie funguje natívna reklama, ktorá je prirodzená

30.10.2023, 09:54

Reklama v podcastoch je v súčasnosti najdiskutovanejšou oblasťou, ktorá je výzvou pre agentúry aj klientov. Ako ju zaradiť do podcastov, aby vyzerala čo najprirodzenejšie a nevadila poslucháčom? O tom hovoril na Stratégie Fórum aj Martin Fenčák zo ZAPO Podcasts. 

Akým spôsobom predáva podcasty ZAPO?

Je to výsledkom intuície a skúseností, najlepšie funguje natívna reklama, teda čokoľvek, čo povie podcaster alebo jeho hosť spontánne. Potom sem patrí určite aj niečo, čo sa stane súčasťou zábavy priamo v tom podcaste, no musí sa s tým podcaster stotožniť.

Nefunguje klasický rádiový spot, ak to ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-26 08:21:05 - Feat.: - Title: Tomáš Vojáček zo CNN Prima News: Každý týždeň máme tematický špeciál. Divákom ponúkame niečo, čo inde neuvidia 02 - Modified: 2023-10-24 08:47:08 - Feat.: - Title: Marktingový stage na Stratégie Fórum ovládli aj značky, ktoré sú tu s nami 30 rokov 03 - Modified: 2023-10-25 07:41:17 - Feat.: - Title: Spravodajské televízie na Stratégie Fórum: Ostrá konkurencia na malom piesočku 04 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile 05 - Modified: 2023-10-06 07:37:00 - Feat.: - Title: Český televízny líder už ohlásil zdražovanie reklamy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 10:57