StoryEditor

ADMA názor: Juniori a seniori si v agentúrach (ne)rozumejú

10.11.2023, 11:35
  • Učia sa jedni od druhých alebo si konkurujú, prípadne hovoria úplne iným jazykom.
  • V ankete ADMA názor sa pýtame digitálnych agentúr, ako v nich funguje medzigeneračná spolupráca.
  • Erik Rak: Seniori majú bohaté skúsenosti, ktoré chcú zdieľať, a juniori bažia po vedomostiach.
  • Nina Brezáková: Najväčší generačný rozdiel vidím v tom, že starší kolegovia (40+) niekedy nie sú otvorení názorom mladších kolegov. Takisto už majú zaužívané svoje pracovné metódy a postupy, a tak sa im ťažšie prispôsobuje na nové.
  • Marek Šolc: Od juniora očakávame, že nasáva informácie ako špongia, aktívne komunikuje s klientom a tímom a systematicky rastie.
  • Viktória Margitová: Naši seniori prinášajú cenné skúsenosti a mentorujú svojich mladších kolegov v agentúre, zatiaľ čo juniori ponúkajú inovatívne a často netradičné pohľady spolu s novou energiou.
image

Patrik Sabo,  ZenithMedia

Patrik Sabo

Digital Director
Zenith Media

Našu agentúru síce tvoria z väčšej časti seniorní ľudia s mnohoročnými skúsenosťami, no zároveň ich veľmi radi dopĺňame mladými talentmi, ktoré dokážu často priniesť úplne iný, provokatívny pohľad na našu prácu a svet.

V takomto mixe vidíme najväčší potenciál, na jednej strane skúsenosti a vedomosti, na druhej strane nový vietor a chuť robiť veci inak. Vo všeobecnosti však vnímam Zenith ako relatívne mladý a otvorený kolektív ľudí, takže nemám pocit, že u nás vznikajú nejaké generačné rozdiely.

image

Erik Rak, Digiline

Erik Rak

Performance Specialist
Digiline

Spoluprácu medzi seniormi a juniormi hodnotím v agentúre pozitívne. Seniori majú bohaté skúsenosti, ktoré chcú zdieľať, a juniori bažia po vedomostiach. Najväčšie generačné rozdiely pociťujem v rozvážnosti pri rozhodnutiach svojich starších kolegov, pretože k práci pristupujú s pokojom a rozvážnosťou, ktorá je v niektorých chvíľach rozhodujúcim faktorom úspechu. Za ich výhodu považujem nadhľad, ktorý majú pri každom jednom kroku. Za nevýhodu nepovažujem naozaj nič, keďže spolu tvoríme silný tím.

image

Miriam Holá, SCR interactive

Miriam Holá

Managing & Performance Director
SCR interactive

V SCR interactive sa snažíme dávať šance mladým ľudom, hoc aj bez skúseností. U nás sa juniori postupom času a skúsenosťami stávajú super seniormi. A tak seniori veľmi dobre vedia pomôcť efektívne odovzdať juniorom vedomosti a informácie. Generačné rozdiely u nás nevnímame, keďže si vyberáme do tímu osobnosti, ktoré sú hodnotami a prístupom k práci k nám podobní.

image

Libor Toporcer, Invelity

Libor Toporcer

Strategy Director & Team Leader
Invelity

V Invelity kladieme veľký dôraz na kolektívny prístup, ktorý umožňuje seniorom a juniorom spolupracovať efektívne počas pracovného dňa. Táto spolupráca prináša niekoľko výhod. Jednou z nich je rýchly nárast vedomostí juniorov, čo napomáha ich profesionálnemu rastu.

Na druhej strane si to vyžaduje od seniorov viac času, ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 02 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 03 - Modified: 2023-10-16 08:30:34 - Feat.: - Title: ADMA názor: Značky majú svoje taktiky na brand safety, výber médií aj blacklist stránok 04 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA) 05 - Modified: 2023-06-19 09:47:14 - Feat.: - Title: Experti ADMA: Prínos AI je obrovský, ale treba vedieť, čo hľadáme
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 10:22