StoryEditor

ADMA názor: Základom omnichannel je poznanať svojho zákazníka

02.10.2025, 09:17
  • Odborníci z agentúr združených v ADMA radia, čo je základom dobrej omnichannel stratégie. Kde značky robia chyby a ako sa im vyhnúť?
  • Tomáš Cako z Digiline upozorňuje, že firmy musia vedieť, kde sa zákazník stretáva so značkou a aké má potreby.
  • Rovnako aj podľa Veroniky Romsauerovej z Istropolitana Ogilvy má byť prvým krokom identifikovanie, spoznanie a pochopenie zákazníka. 
  • Dušan Tatranský z Promiseo tvrdí, že kľúčom k omnichannel stratégii je konzistencia a personalizácia.
  • Adam Horecký z MullenLowe GGK dodáva, že výber kanálov a trendy prichádzajú na rad až po dôkladnom spoznaní zákazníka.
image

Natália Vargová

Natália Vargová
Account Director
CORE4 Advertising
Ako prvý krok je dôležité poznať insighty potenciálneho zákazníka a následne analyzovať jeho používateľskú cestu od prvého komunikačného kontaktu so značkou až po nákup a prípadný zákaznícky servis. Zadefinovať si ciele, a potom, samozrejme, zbierať dáta. Odporúčame začať pilotným projektom, cez ktorý vieme otestovať cesty zákazníka. Chybou značiek je, že často spúšťajú kampane na viacerých kanáloch bez toho, aby ich prepojili medzi sebou a hlavne zosúladili s očakávaniami zákazníkov.

image

Simona Kubán

Simona Kubán
CEO
SCR interactive
Firmy, ktoré budú mať čo najviac dát o svojich zákazníkoch naprieč jednotlivými kanálmi a budú ich vedieť prepájať, budú ovládať budúcnosť. Výzvou bude zozbierané dáta upratávať a zjednodušovať prostredníctvom AI a skúsených špecialistov z agentúr. Preto vidím budúcnosť v úzkej spolupráci medzi firmami a špecialistami z agentúr, ktoré majú dáta z veľkej vzorky klientov.

image

Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital

Peter Šebo
Founder & CDO
PS:Digital
Prvým krokom k dobrej omnichannel stratégii je poriadne zmapovať, kde ľudia v danej kategórii nakupujú alebo by mohli nakupovať. Či je to e-shop, supermarket, alebo iný predajný kanál. Až potom má zmysel rozhodovať sa, do ktorých z nich investovať viac a kde vie značka rásť. Či už oslovením nových zákazníkov, využitím nových príležitostí, alebo príležitosťou pýtať si vyššiu cenu. Popri tom je dôležité, aby bola značka dostupná nielen fyzicky, ale aj v hlavách ľudí, teda aby ju vedeli zaradiť v správnej chvíli a aj ju reálne našli na regáli či v online priestore. Najčastejšie chyby? Firmy často nerob...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-09-03 10:27:52 - Feat.: 0 - Title: AI v testovaní reklamy: nástroj budúcnosti, no stále pod dohľadom človeka 02 - Modified: 2025-08-15 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: ADMA NÁZOR: Špeciálky. Ktoré stoja za našu pozornosť? 03 - Modified: 2025-06-03 07:00:57 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Sú syntetické dáta v marketingu príležitosť, riziko alebo ďalšia hype vlna? 04 - Modified: 2025-05-13 08:06:18 - Feat.: 0 - Title: ADMA NÁZOR: Dobre nastavený marketing pomôže krízu nielen prežiť, ale aj vyjsť z nej ako víťaz 05 - Modified: 2025-03-11 11:26:16 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Transakčná daň predraží nákup reklamy o tisíce eur 06 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete?
01 - Modified: 2025-12-03 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky 02 - Modified: 2025-09-03 10:27:52 - Feat.: - Title: AI v testovaní reklamy: nástroj budúcnosti, no stále pod dohľadom človeka 03 - Modified: 2025-08-15 07:00:00 - Feat.: - Title: ADMA NÁZOR: Špeciálky. Ktoré stoja za našu pozornosť? 04 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete? 05 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 09:02