Creative Fast AID sa používa na generovanie kreatívnych konceptov a ako zdroj inšpirácie pre marketérov. Dokáže vygenerovať hotovú prezentáciu kampane pre zadanú značku s využitím typických kreatívnych techník používaných v reklame. Prezentácia obsahuje insighty, návrh stratégie, zoznam exekúcií, vygenerované vizuály, headliny, časovú os a dokonca aj odhadované výsledky. Okrem toho obsahuje množstvo nápadov vytvirených podľa bežných kreatívnych mechaník.
Používanie je jednoduché. Stačí si vybrať, či chcete generovať nápady pre značku alebo neziskovú organizáciu, jej názov, produkt či službu a čoho sa má vygenerovaná kampaň týkať. Do piatich minút dostanete na svoj e-mail prezentáciu plnú nápadov založených na rôznych kreatívnych postupoch. Výhodou je, že ak sa vám nápady nepáčia, môžete ich jednoducho vygenerovať znova. Ak však chcete naozaj skvelý nápad, musíte už promptnúť živých ľudí v agentúre.
Jedným z charakteristických čŕt aplikácie je dôraz na témy ESG, t. j. environmentálne, sociálne a governance témy. Podsúva tak kreatívne nápady, ktoré môžu pomôcť k udržateľnej budúcnosti. Model umelej inteligencie, ktorý Creative Fast AID používa, vychádza z úspešných kampaní agentúry Triad, typických reklamných mechaník i tém ESG, s ktorými má agentúra dlhoročné skúsenosti.
Aplikácia Creative Fast AID bola vytvorená ako selfpromo spoločnosti Triad a je bezplatne k dispozícii všetkým značkám a neziskovým organizáciám na celom svete. Po prvých mesiacoch vygenerovala viac ako 10 000 nápadov pre značky zo 109 krajín (najviac z USA). Jej cieľom nie je však nahradiť odborné znalosti reklamných agentúr, ale poskytnúť rýchle nápady, ktoré inšpirujú a môžu sa ďalej rozpracovať.
Ambíciou do budúcnosti je platformu ďalej rozvíjať, využívať ju interne v rámci agentúry ako nástroj na inšpiráciu kreatívcov a v budúcnosti možno aj ako platený produkt. Aplikáciu si môžete sami vyskúšať na adrese www.CreativeFastAid.com.