StoryEditor

Cannes Predictions 3: Kto má lepšiu reklamu - luxusný Montblanc alebo ikonická televízia Channel 4?

19.06.2024, 09:00
Autor:
redred

Na juhu Francúzska dnes pokračuje festival kreativity a reklamy. My máme už 3. diel battle medzi Stratégiami a Wiktor Leo Burnett. 

Cannes Predictions 2024 je príležitosť, ktorá nám ponúka na chvíľu sa stať porotcami najprestížnejšieho festivalu kreativity a tipovať víťazov tohtoročného Cannes Lions.  Spolu s Wiktor Leo Burnett sa zahryzneme do 36. ročníka Cannes Predictions  a v spoločnom dueli si vyskúšame, kto má väčší cit pre správny výber. 

Dnes sa v súboji stretnú reklamy značiek Montblanc a Channel 4. Ktorá podľa nás vyhrá? Zhodnú sa naši porotcovia alebo ani náhodou? 

Montblanc - 100 Years of Meisterstück, Director: Wes Anderson/Directors Bureau

Značka Montblanc sa pri príležitosti storočnice pera Meisterstück spojila s režisérom a scenáristom Wesom Andersonom. Spoločne vytvorili kampaň, ktorá putuje do neobyčajného sveta tohoto luxusného domu 

Montblanc - 100 Years of Meisterstück

Channel 4 - Channel 4 Idents , Agency: 4creativ  

Kanál Channel 4 má novú, supermodernú identitu, ktorá odráža život v modernej Británii. 

Channel 4 - Channel 4 Idents

 

image

Peter Michalka 

Peter Michalka

Creative Director  

Wiktor Leo Burnett

Channel 4 – IDENTS  

Krásny filmový portrét súčasnej Británie, kde brand Channel 4 funguje ako štvorcový portál, ktorý diváka prenáša medzi jednotlivými filmovými scénami. Množstvo režisérov a umelcov vytvorilo colaboratívne umelecké dielo, ktoré bude skórovať v craft kategóriách.   

Táto nová vizuálna identita Channel 4 funguje ako mozaika, ktorá sa dá rôzne kombinovať a funguje v mediálnom prostredí tejto ikonickej televízie. Zaujímalo by ma, ako by sme takéto niečo spravili pre novú STVR a aké identity Slovenska by sme vytvorili.  

Ikonická práca, brilantná filmárčina. 

MONTBLANC 100 Years of MEISTERSTUCK  

Legendárna značka sa spojila s legendárnym režisérom a jeho filmárskym jazykom. Je to príjemné na pozeranie, po chvíli začne zľahka nudiť, ale stále... predsa len je to MONTBLANC a Wes Andersen.  

Za mňa vyhráva jednoznačne Channel 4. Je to silno brandové, otvorené, filmové, colaboratívne, krásne.  

image

Stratégie bude viesť nová šéfredaktorka.

Lucia Ležovičová

šéfredaktorka

Stratégie

Montblanc

Aj oscaroví režiséri môžu točiť reklamu. Ale iba ak je to skutočný MEISTERSTÜCK. Wes Anderson sa spojil s nemeckým luxusným domom Montblanc a spolu pripravili reklamu, ktorá oslavuje sté výročie vzniku ikonického plniaceho pera. Montblanc dostáva vďaka tomuto režisérovi a jeho dokonalej filmárčnine úplne nový vzhľad - trošku glamour, trošku oldschool ale stále s puncom luxusu. Mne sa to páčilo a chcem vidieť celý film, nielen trojminútovú reklamu. 

Channel4

"Všetko je možné, pretože ste tu!" Toľko poetiky, toľko nádherných záberov, animácií, AI, grafiky, strihov. A v strede všetkého obrovské logo obľúbenej televízie. Tlieskam reklame, ktorá oslavuje modernosť Británie v tom najlepšom slova zmysle. Takto by mala vyzerať hrdosť na krajinu, ktorá vyzdvihuje jej kreativitu a množstvo rôznych tvárí. Wau!!

Svoj hlas dávam Channel 4. Reklama tohoto kanála je inovatívna, ukazuje rôzne prístupy a súčasné možnosti. Páči sa mi, idem si ju pozrieť ešte raz.

 

Ako dpadol dnešný battle? Takto sme hlasovali: 

WLB: Channel 4

Stratégie: Channel 4

 

 

01 - Modified: 2024-06-21 07:49:50 - Feat.: - Title: Cannes Predictions 5: Vyhrá duel Dove alebo Samsung? 02 - Modified: 2024-06-20 07:00:00 - Feat.: - Title: Cannes Predictions 4: V dnešnom súboji sa stretnú reklamy CeraVe a Uber One 03 - Modified: 2024-06-18 08:35:24 - Feat.: - Title: Cannes Predictions 2: Coors Light alebo Heinz? Ktorá kampaň bude úspešnejšia? 04 - Modified: 2024-06-16 07:00:00 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Štartujeme každoročný battle medzi Stratégiami a Wiktor Leo Burnett. Vyhrá Orange alebo Nike?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 20:19