Cannes Predictions 2024 je príležitosť, ktorá nám ponúka na chvíľu sa stať porotcami najprestížnejšieho festivalu kreativity a tipovať víťazov tohtoročného Cannes Lions. Spolu s Wiktor Leo Burnett sa zahryzneme do 36. ročníka Cannes Predictions a v spoločnom dueli si vyskúšame, kto má väčší cit pre správny výber.
Dnes sa v súboji stretnú reklamy značiek Montblanc a Channel 4. Ktorá podľa nás vyhrá? Zhodnú sa naši porotcovia alebo ani náhodou?
Montblanc - 100 Years of Meisterstück, Director: Wes Anderson/Directors Bureau
Značka Montblanc sa pri príležitosti storočnice pera Meisterstück spojila s režisérom a scenáristom Wesom Andersonom. Spoločne vytvorili kampaň, ktorá putuje do neobyčajného sveta tohoto luxusného domu
Channel 4 - Channel 4 Idents , Agency: 4creativ
Kanál Channel 4 má novú, supermodernú identitu, ktorá odráža život v modernej Británii.
Peter Michalka
Creative Director
Wiktor Leo Burnett
Channel 4 – IDENTS
Krásny filmový portrét súčasnej Británie, kde brand Channel 4 funguje ako štvorcový portál, ktorý diváka prenáša medzi jednotlivými filmovými scénami. Množstvo režisérov a umelcov vytvorilo colaboratívne umelecké dielo, ktoré bude skórovať v craft kategóriách.
Táto nová vizuálna identita Channel 4 funguje ako mozaika, ktorá sa dá rôzne kombinovať a funguje v mediálnom prostredí tejto ikonickej televízie. Zaujímalo by ma, ako by sme takéto niečo spravili pre novú STVR a aké identity Slovenska by sme vytvorili.
Ikonická práca, brilantná filmárčina.
MONTBLANC 100 Years of MEISTERSTUCK
Legendárna značka sa spojila s legendárnym režisérom a jeho filmárskym jazykom. Je to príjemné na pozeranie, po chvíli začne zľahka nudiť, ale stále... predsa len je to MONTBLANC a Wes Andersen.
Za mňa vyhráva jednoznačne Channel 4. Je to silno brandové, otvorené, filmové, colaboratívne, krásne.
Lucia Ležovičovášéfredaktorka
Stratégie
Montblanc
Aj oscaroví režiséri môžu točiť reklamu. Ale iba ak je to skutočný MEISTERSTÜCK. Wes Anderson sa spojil s nemeckým luxusným domom Montblanc a spolu pripravili reklamu, ktorá oslavuje sté výročie vzniku ikonického plniaceho pera. Montblanc dostáva vďaka tomuto režisérovi a jeho dokonalej filmárčnine úplne nový vzhľad - trošku glamour, trošku oldschool ale stále s puncom luxusu. Mne sa to páčilo a chcem vidieť celý film, nielen trojminútovú reklamu.
Channel4
"Všetko je možné, pretože ste tu!" Toľko poetiky, toľko nádherných záberov, animácií, AI, grafiky, strihov. A v strede všetkého obrovské logo obľúbenej televízie. Tlieskam reklame, ktorá oslavuje modernosť Británie v tom najlepšom slova zmysle. Takto by mala vyzerať hrdosť na krajinu, ktorá vyzdvihuje jej kreativitu a množstvo rôznych tvárí. Wau!!
Svoj hlas dávam Channel 4. Reklama tohoto kanála je inovatívna, ukazuje rôzne prístupy a súčasné možnosti. Páči sa mi, idem si ju pozrieť ešte raz.
Ako dpadol dnešný battle? Takto sme hlasovali:
WLB: Channel 4
Stratégie: Channel 4