Porotu canneských levov prihláška THIS IS LOCCO evidentne zaujala. Hokejová mrkva má už druhý shortlist na najprestížnejšom festivale reklamy na svete.
Už počas víkendu prišlo oznámenie o shortliste v kategórii Direct B02 – Small Scale Media. Dnes porota zverejnila finalistov kategórie Brand Experience and Activation a Hokejová mrkva je opäť medzi vyvolenými.
Budeme jej držať palce v stredu a vo štvrtok, kedy vyhlásia držiteľov Levov. "Teším sa. Je to super ťažká súťaž. Bol som presvedčený, že Hokejová mrkva spĺňa parametre kvality pre Cannes. A teraz to potvrdila aj porota. Dva shortlisty sú pre nás obrovský úspech," hovorí priamo v Cannes Creative Director agentúry THIS IS LOCCO Juraj Kováč.
01 - Modified: 2024-06-17 06:00:00 - Feat.: 0 - Title: Začína sa reklamný festival v Cannes. Príde aj Elon Musk
02 - Modified: 2024-06-16 10:25:44 - Feat.: 0 - Title: Slováci do Cannes poslali 14 prihlášok. Máme už aj prvý shortlist
01 - Modified: 2024-06-30 07:00:00 - Feat.: - Title: Kreativita zostáva kľúčovou hodnotou festivalu v Cannes
02 - Modified: 2024-06-29 12:58:52 - Feat.: - Title: Veronika Rybárová: Festival v Cannes treba vidieť aspoň raz za život
03 - Modified: 2024-06-22 08:17:16 - Feat.: - Title: V Cannes vyhlásili posledných držiteľov levov. Orange má tri Grand Prix
04 - Modified: 2024-06-21 15:44:47 - Feat.: - Title: Slovenskí Young Lions tento rok zostávajú v Cannes bez cien
05 - Modified: 2024-06-21 07:24:49 - Feat.: - Title: LOEWE je v Cannes prvým držiteľom Grand Prix v kategórii Luxury & Lifestyle