Porotu canneských levov prihláška THIS IS LOCCO evidentne zaujala. Hokejová mrkva má už druhý shortlist na najprestížnejšom festivale reklamy na svete.
Už počas víkendu prišlo oznámenie o shortliste v kategórii Direct B02 – Small Scale Media. Dnes porota zverejnila finalistov kategórie Brand Experience and Activation a Hokejová mrkva je opäť medzi vyvolenými.
Budeme jej držať palce v stredu a vo štvrtok, kedy vyhlásia držiteľov Levov. "Teším sa. Je to super ťažká súťaž. Bol som presvedčený, že Hokejová mrkva spĺňa parametre kvality pre Cannes. A teraz to potvrdila aj porota. Dva shortlisty sú pre nás obrovský úspech," hovorí priamo v Cannes Creative Director agentúry THIS IS LOCCO Juraj Kováč.
01 - Modified: 2024-06-17 06:00:00 - Feat.: 0 - Title: Začína sa reklamný festival v Cannes. Príde aj Elon Musk
02 - Modified: 2024-06-16 10:25:44 - Feat.: 0 - Title: Slováci do Cannes poslali 14 prihlášok. Máme už aj prvý shortlist
01 - Modified: 2024-08-09 05:00:00 - Feat.: - Title: Cannes 2024: Gaming je relevantnou súčasťou kultúry a spoločnosti
02 - Modified: 2024-10-18 10:13:24 - Feat.: - Title: Cannes Lions očami stratéga: Marketéri potrebujú úprimnosť a odvahu
03 - Modified: 2024-10-18 10:13:55 - Feat.: - Title: Cannes Lions stačí zažiť dvakrát
04 - Modified: 2024-10-18 10:14:16 - Feat.: - Title: Z Cannes Lions človek odchádza extrémne namotivovaný, ale zároveň aj trochu skľúčený
05 - Modified: 2024-10-18 10:14:35 - Feat.: - Title: Viac humoru do reklamy!