Národný deň bez ponáhľania sa
StoryEditor

Tretí deň Cannes Lions priniesol Česku bronz. Pozrite si ďalších ocenených

20.06.2024, 11:11

Získala ho agentúra McCann Prague a Česká asociácia poisťovní za prácu Národný deň bez ponáhľania sa.

Práca, ktorá si dala za cieľ bojovať proti neprimeranej rýchlosti na cestách, boduje v Cannes už tretí rok po sebe. Porota najprestížnejšieho reklamného festivalu sveta jej tentokrát udelila bronz. 

Slovensko má momentálne dva shortlisty, obidva patria práci Hokejová mrkva od THIS IS LOCCO a Kauflandu. 

Historicky prvého leva si vybojoval Kazachstan. Získal zlato  v kategórii Social & Influencer Lions.

Pozrime sa, ktoré práce si dnes vyslúžili najvyššie ocenenie Grand Prix. 

Kategória Creative B2NB

371 prihlášok, 6 zlatých, 4 strieborné a 2 bronzové levy

Grand Prix: MEET MARINA PRIETO, DAVID, MADRID/JC DECAUX 

B2B kampaň mala osloviť klientov a presvedčiť ich, aby inzerovaliv madridskom metre. Autorom sa podarilo dotknúť sa publika a dojať ho cez príbeh 100-ročnej babičky, z ktorej urobili influencerku. 

Kategória Creative Data

366 prihlášok, 3 zlaté, 3 strieborné a 5 bronzových levov 

Grand Prix: ROOM FOR EVERYONE, MASTERCARD, McCANN POLAND

Kampani sa podarilo spojiť poľské a ukrajinské podniky na základe dátového modelu. Rozprávanie o zahraničnej konkurencii, v ktorom prevládol strach pretransformoval na hojnosť a príležitosť pre všetkých. Na zblíženie využíva silu údajov. 

Kategória Direct 

2025 prihlášok, 10 zlatých, 20 strieborných, 31 bronzových

Grand Prix: THE EVERYDAY TACTICIAN MCCANN, LONDON 

Ide už o druhé Grand Prix pre túto kampaň v aktuálnom ročníku Cannes Lions. 

Značka uviedla prostredníctvom hry Football Manager 2024 úplne novú pozíciu taktika pre profesionálny futbal. Dokument sleduje prenajatého taktika, ktorý prostredníctvom herných údajov a zručností radí tímu Bromley FC. Kampaň demonštruje doteraz nevyužitú silu hernej komunity a technické údaje z gamingu. 

Kategória Media 

1885 prihlášok, 10 zlatých, 19 strieborných a 30 bronzových levov 

Grand Prix: HANDSHAKE HUNT, MERCADO LIBRE, GUT

E-shopová platforma Mercado Libre spustila počas Black Friday jedinečnú kampaň. V spolupráci s televíznym kanálom Globo zobrazovala QR kódy pre zľavy vždy, keď sa na obrazovke objavilo podanie ruky. Cieľom tejto inovatívnej stratégie bolo zvýšiť počet transakcií v Brazílii.

Kategória PR

1525 prihlášok, 8 zlatých, 16 strieborných a 25 bronzových

Grand Prix: THE MISHEARD VERSION, GOLIN, LONDON/SPECSAVERS

Táto práca získala už druhú Grand Prix, čím sa zaraďuje medzi Top svetovú triedu. 

Špecialisti na zrak a sluch sa dohodli so spevákom Rickom Astleym, aby znovu nahral text jeho hitu Never Gonna Give You Up a presvedčil ľudí, aby sa prihláili na bezplatný test sluchu.

Kategória Social & Influencer

1764 prihlášok, 9 zlatých, 18 strieborných, 28 bronzových levov 

Grand Prix: MICHAEL CERAVE, OGILVY PR, NEW YORK/CERAVE 

Herec Michael Cera tvrdí, že značku CeraVe vytvoril on. Snáď preto, že má pleť jemnú ako novorodeniatko. Ale je to len kvôli podobnosti mien? Či ide o reklamu? 

01 - Modified: 2024-06-20 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 4: V dnešnom súboji sa stretnú reklamy CeraVe a Uber One 02 - Modified: 2024-06-19 18:28:46 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions za najlepšiu zábavu a craft: Dominujú športové témy, kampaň pre Horbach aj Spotify 03 - Modified: 2024-06-19 12:54:33 - Feat.: 0 - Title: Elon Musk v Cannes: Žurnalistika umiera, AI do piatich rokov radikálne zmení svet 04 - Modified: 2024-06-19 08:27:48 - Feat.: 0 - Title: Mark Ritson odkazuje z Cannes: Kreativita v marketingu je úžasná, ale nestačí 05 - Modified: 2024-06-19 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 3: Kto má lepšiu reklamu - luxusný Montblanc alebo ikonická televízia Channel 4? 06 - Modified: 2024-06-21 07:49:50 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 5: Vyhrá duel Dove alebo Samsung? 07 - Modified: 2024-06-18 08:35:24 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 2: Coors Light alebo Heinz? Ktorá kampaň bude úspešnejšia? 08 - Modified: 2024-06-18 08:28:07 - Feat.: 0 - Title: Prví víťazi Cannes Lions sú známi. Grand Prix patrí kampaniam Coca Coly, Magnum aj Pedigree 09 - Modified: 2024-06-17 14:16:59 - Feat.: 0 - Title: Chcete v roku 2029 vyhrať Grand Prix na Cannes Lions? Pracujte s lepšími klientmi a buďte vizionári nie kreátori
01 - Modified: 2024-06-30 07:00:00 - Feat.: - Title: Kreativita zostáva kľúčovou hodnotou festivalu v Cannes 02 - Modified: 2024-06-29 12:58:52 - Feat.: - Title: Veronika Rybárová: Festival v Cannes treba vidieť aspoň raz za život 03 - Modified: 2024-06-22 08:17:16 - Feat.: - Title: V Cannes vyhlásili posledných držiteľov levov. Orange má tri Grand Prix 04 - Modified: 2024-06-21 15:44:47 - Feat.: - Title: Slovenskí Young Lions tento rok zostávajú v Cannes bez cien 05 - Modified: 2024-06-21 07:24:49 - Feat.: - Title: LOEWE je v Cannes prvým držiteľom Grand Prix v kategórii Luxury & Lifestyle
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. jún 2024 09:02